Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Tre killar ~14 diskuterar ett kommande kemiprov.

Kille 1: Jag tror fan inte att jag kommer att klara provet, jag har knappt läst på alls.

Kille 2 (ironiskt): Det är lugnt, det räcker att du vet vid vilken temperatur vatten kokar så får du godkänt.

Kille 1 (funderar en liten stund): Alltså, vatten kokar på 6:an.

Kille 2: Vadå 6:an?

Kille 1: Ja, på spisen alltså.

Kille 3 (ser uppgiven ut): Du kommer nog att få IG trots allt.

Mamma ~35 och dotter ~16 går på en promenad vid vattnet då en stilig man cyklar förbi dem. Det hörs en busvissling, och mamman ler lite generat och sträcker på sig.

Dottern: Mamma, det var hans sms-signal.

En tjej ~23 går med en kille ~23 som verkar vara hennes pojkvän.

Tjejen (surt): Varför frågade du inte vem det var jag hälsade på?

Killen: Vadå, jag tänkte inte på det…

Tjejen (ännu surare): Men varför frågade du inte vem det var?!

Killen (suckar): Vem var det du hälsade på?

Tjejen: En kompis…

Fyra ungdomar ~18 sitter och äter. Plötsligt gör en av killarna en underlig grimas och alla de andra kollar konstigt på honom.

Kille 1: Ehm, jag tror jag har fått kebab i näsan.

Kille 2: Har du kebab i näsan?

Kille 1: Ja…

Tjej 1: Vadå, har du fått kebab i näsan?

Kille 1: Ja!

Kille 3: Har du fått kebab i näsan?!

Kille 1: Men jaaa! Ska ni ta och säga det en gång till i kör också kanske?

Killen fortsätter äta men gör efter en stund ytterligare en underlig grimas. Killen mitt emot brister ut i gapskratt.

Kille 1: Det är faktiskt inte roligt! Varje gång jag typ sväljer känns det som om den går djupare…

Kille 2: Haha, men du gör snygga ansiktsuttryck!

Kille 1 blir sur men fortsätter äta. Snart gör han dock ytterligare en underlig grimas.

Kille 2: Haha! Du spänner liksom hela ansiktet!

Kille 1: … Alltså, va fan!

Kille 1 börjar hosta, gurgla och fnysa högt. Efter mycket kämpande lugnar han ner sig.

Kille 1: Ja! Den lossnade! Men kolla, det var ju sallad!

Kille 1 visar stolt upp salladsbiten, stoppar sedan in den i munnen och sväljer nöjt.

Tjej 1: Åt du upp den?!

Kille 1: Ja, jag har ju betalat för maten!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fann detta i ett spelforum... :ermm:

"Allvarligt talat....finns det folk som gillar Knights of the old Republic? Jag testade det lite snabbt och tyckte det var helt ruttet..."

Nej. det var ju det som var problemet. spelet släpptes fick skyhöga betyg men absolut INGEN gillade det. Dock fortsatte spelet (mot alla odds) att "säljas" . igentligen var det ju George Lucas som varje månad köpte in 10000 kopior av spelet för att dölja den enorma floppen. Tillslut så avslöjades dock detta vilket ledde till att KotOR 2 släpptes. Alla hatade även detta spel men en en gång var Lucas inblandad då han i varje kopia av spelet hade implanterat ett medel som var 100gr mer beroendeframkallande än heroin och spreds genom luften. Eftersom alla vägrade att köpa spelet var Bioware tvungna att byta fodral på spelet och namnet blev "What ever happend to Chewbacca?".

såklart var det kotor2 som fanns på cdskivan.

Bioware lyckades genom denna terrorstrategi sälja hundratusentals kopior av kotor2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fann detta i ett spelforum... :ermm:

Nej. det var ju det som var problemet. spelet släpptes fick skyhöga betyg men absolut INGEN gillade det. Dock fortsatte spelet (mot alla odds) att "säljas" . igentligen var det ju George Lucas som varje månad köpte in 10000 kopior av spelet för att dölja den enorma floppen. Tillslut så avslöjades dock detta vilket ledde till att KotOR 2 släpptes. Alla hatade även detta spel men en en gång var Lucas inblandad då han i varje kopia av spelet hade implanterat ett medel som var 100gr mer beroendeframkallande än heroin och spreds genom luften. Eftersom alla vägrade att köpa spelet var Bioware tvungna att byta fodral på spelet och namnet blev "What ever happend to Chewbacca?".

såklart var det kotor2 som fanns på cdskivan.

Bioware lyckades genom denna terrorstrategi sälja hundratusentals kopior av kotor2.

Visserligen var det inte du som skrev det, men eftersom jag är lite av en besserwisser:

Bioware utvecklade INTE KotoR 2. :ermm:

Lite småkul dock :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor