eXotic Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Och här med "We Are The Champions" http://www.youtube.com/watch?v=CdZ9AyHZShY...ted&search= BWAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 http://www.pbfcomics.com/archive/PBF187-Way_Too_Much.png lÖl! -------- Minns ni den lille irakiske pojken som sprang efter vattenflaskan? Well, nu fortsätter serien "Amerikanska soldater som beter sig illa". Allsång i Irak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Liten jägare Jävla klenis haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Pimp my lego! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Pimp my lego! "Alright, this kid's name is Chris and he takes care of his one-legged grandma - plus he don't have no girlfriend!" Haha, så klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Crazy frog brothers, 15th years later. Den fulla versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Olinda "ursäktar" sig Trodde inte hon hade humor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Jag vet inte om ni har sett den, men fan vad jag älskar katter! Bästa är helt klart vid 0:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) En inte-ännu-medlem på GTAsajten chattar med mig (Jag är INTE Frida): Frida säger: hejsaaan Galomina Utaeb säger: Hej hej Frida säger: du Frida säger: kolla denhär Frida skickar: (Skum 5kB stor .RAR-fil) Frida säger: du sepalr vell gta Galomina Utaeb säger: Inte jättemycket. Vad skickar du mig? Frida säger: en gta grej, precis börjar spela Frida säger: askul Galomina Utaeb säger: Det är ett .rar-arkiv på 5kB. Knappast något vettigt Frida säger: jo Frida säger: skit i det då... Det gick inte att ta emot filen sanan.rar från Frida. Galomina Utaeb säger: Vem är du? Frida säger: frida Galomina Utaeb säger: Frida-vem? Frida säger: hitta dig på gtasajten Frida säger: du verkar söt Galomina Utaeb säger: Jasså, det säger du? Så trevligt. Vem på GTAsajten är du, av dessa förmodligen tre tjejer? Frida säger: inte reggat mig än Frida säger: men ska Galomina Utaeb säger: Ahaa, så trevligt. Har du ingen bild så jag kan se hur du ser ut`? Frida säger: nej nyss formaterat, bara hunnit installerat min brorsas gta Galomina Utaeb säger: Vad ofattbart tråkigt Frida säger: skyll dig själv Frida säger: orka dig om du inte vill bry dig Frida säger: kanske finns en bild i flien Galomina Utaeb säger: Okej, nu känner jag att du drar väldigt förhastade slutsatser. När har jag sagt att jag inte bryr mig? Frida säger: du vill ju inte kolla Frida säger: du är surig Frida säger: dra åt helvette Säg, det är inte en normal funtat person som försöker vara rolig? Redigerad 17 december, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 En inte-ännu-medlem på GTAsajten chattar med mig (Jag är INTE Frida): Säg, det är inte en normal funtat person som försöker vara rolig? Haha, fräsch brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Edit: Haha, så typiskt amerikansk... Redigerad 18 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Edit: Haha, så typiskt amerikansk... Hur kan man va så osmart ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hahahahahaha, nej va pervers hahah En väldigt rolig video annars är den HÄR =) De trögfattades förening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Haha! Uuuuu Skön liten utekväll på resturangen Redigerad 18 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA http://images.google.se/images?hl=sv&q...sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA http://images.google.se/images?hl=sv&q...sa=N&tab=wi Vad är det som är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA http://images.google.se/images?hl=sv&q...sa=N&tab=wi Ja att göra sig rolig på andras bekostnad (sådana som inte kan ro för det) funkar alltid. Jävla tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA http://images.google.se/images?hl=sv&q...sa=N&tab=wi Vad ser du för kul i permobiler som är lämpade för handikappade personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ni har ingen humor, sitter här och gapskrattar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts