Halo Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag fattar inte? det gör inte heller, men bilden får mig att dra på smilbanden ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Militant Black Guy Urban sprinting Den irriterande djävulen! Och sist men inte minst: Stads rodeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag fattar inte? Nej, det är just det, det är väl ingen riktig "poäng" med den. Men som Halo skrev så får den, åtminstonde mig, att småskratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 The answer to life, universe and everything (42) / Avrundat pi (3,14) ------------------------------------------------------------------------------- 42/3,14 = 13,37~ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Min kompis gammelmorfar är senildement, och idag hade han rymt ifrån hemmet och hade fått för sig att han skulle gå till sundsvall, han jobbar ju där (Not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag och en kompis såg "300" idag. Han ville se den och han sa tamejfan det roligaste man kan säga efter vi hade sett filmen. "öhhh du vet snubben som vart nersparkad i början?" "mmm vad är det med han" "undra om han har landat än" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 En kille dryga med mig idag, han sa att han kunde svenska språket bättre än jag. Tillslut fråga jag vad vokabulär betydde, och då ville han veta vad det vad xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 The answer to life, universe and everything (42) / Avrundat pi (3,14) ------------------------------------------------------------------------------- 42/3,14 = 13,37~ :'( Das ist glockensauber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Klassiker: Donald Rumsfeld skojar till det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag tror på henne i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 *bild* Så klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 *bild* Av någon anledning tror jag också på henne i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 The answer to life, universe and everything (42) / Avrundat pi (3,14) ------------------------------------------------------------------------------- 42/3,14 = 13,37~ :'( Omg. Restecpa Faktsikt lite coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Antingen hon i mitten, eller ungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Alltså, ibland stör jag mig på SmarterChild. Hand gillar tydligen inte mig... Jazz säger (18:13): How are you contributing to charity? - SmarterChild - Contributing to charity säger (18:13): u know how. (i hans personliga meddelande står det: - ask me how!) Redigerad 21 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 De roliga är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 De roliga är? Vet inte riktigt, jag tänkte på emo's och så såg jag den där bilden så ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts