Renard Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 I alla fall bättre det än att inte ha någon alls. Quoted for truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Hahaha ni e för knäppa! Finns inga roligare personer än ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag kan inte ens börja beskriva... http://whatisxpplusmusic.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Originalet ? http://content.jengajam.com/whatislove.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag kan inte ens börja beskriva... http://whatisxpplusmusic.ytmnd.com/ Haha. En annan version med originalbilden men med Windows-ljud: http://whatisxp.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Du överskattar din egen humor jävligt mycket, det vet du va? Jo, ibland. Kanske i detta fallet, men det är fler som sagt att det var roligt än de som sagt att det var tråkigt. Bara du, än så länge. Sen var det givetvis roligare för dem som var med om situationen både i skriket och chatten, eftersom Slew drog oss alla vid näsan på ett skickligt sätt Är det ett skämt, har du eller han skrivit det? Jag har skrivit det, men det mesta är påhitt. Vi ville få det 5000:e skriket, och alla satt och väntade på att nån skulle skriva nr 4999 (eftersom man måste vänta 2 min kan man inte räkna med att få både 4999 och 5000), men SlewME gjorde så att han fick både 4999 och 5000 genom att inaktivera våra skrikmöjligheter. Angånge SA: Stories är den bara påhittad också, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jo, ibland. Kanske i detta fallet, men det är fler som sagt att det var roligt än de som sagt att det var tråkigt. Bara du, än så länge. Sen var det givetvis roligare för dem som var med om situationen både i skriket och chatten, eftersom Slew drog oss alla vid näsan på ett skickligt sätt Jag har skrivit det, men det mesta är påhitt. Vi ville få det 5000:e skriket, och alla satt och väntade på att nån skulle skriva nr 4999 (eftersom man måste vänta 2 min kan man inte räkna med att få både 4999 och 5000), men SlewME gjorde så att han fick både 4999 och 5000 genom att inaktivera våra skrikmöjligheter. Angånge SA: Stories är den bara påhittad också, såklart. Liksom det att vi mods/skribenter avgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Originalet ? http://content.jengajam.com/whatislove.swf Haha, asbäst, nästan allihopa! Vad heter låten de klippt in på nummer fem, med de japanska flickorna? "Technology", nånting, säger de i låten. Videon har en Furbee-liknande robot som säger orden. Skulle vilja få tag i originalet Liksom det att vi mods/skribenter avgår. Givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ser på "The Most Hated Family In America" nu, en dokumentär om Westboro Baptish Church som är en hel hög med idioter. Dom är helt inne på att gud hatar bögar och ändå så har dom döpt en av sönerna till Gabriel. Gay-Bri-El. Det tyckte jag var lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hahaha... erkänn nu, hur många av er blev ägda!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hahaha... erkänn nu, hur många av er blev ägda!? Att han ens orkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Haha, asbäst, nästan allihopa! Vad heter låten de klippt in på nummer fem, med de japanska flickorna? "Technology", nånting, säger de i låten. Videon har en Furbee-liknande robot som säger orden. Skulle vilja få tag i originalet Daft Punk- Technologic, ligger på Human After All-skivan. Vad heter låten som spelas på den fjärde videon? Låter som typ Space Jam-temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag skrattade faktiskt lite åt den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag skrattade faktiskt lite åt den här. haha den var klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 En elak version av Super Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag skrattade faktiskt lite åt den här. Jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag fattar inte? ...Så länge grisar inte kan flyga kan nog ingen det... Xx__xXx_xXlolXx__xXx_xX Slå mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tyckte den här var lite rolig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41508 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts