Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Du överskattar din egen humor jävligt mycket, det vet du va?

Jo, ibland. Kanske i detta fallet, men det är fler som sagt att det var roligt än de som sagt att det var tråkigt. Bara du, än så länge. Sen var det givetvis roligare för dem som var med om situationen både i skriket och chatten, eftersom Slew drog oss alla vid näsan på ett skickligt sätt :shifty:

Är det ett skämt, har du eller han skrivit det?

Jag har skrivit det, men det mesta är påhitt. Vi ville få det 5000:e skriket, och alla satt och väntade på att nån skulle skriva nr 4999 (eftersom man måste vänta 2 min kan man inte räkna med att få både 4999 och 5000), men SlewME gjorde så att han fick både 4999 och 5000 genom att inaktivera våra skrikmöjligheter. Angånge SA: Stories är den bara påhittad också, såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, ibland. Kanske i detta fallet, men det är fler som sagt att det var roligt än de som sagt att det var tråkigt. Bara du, än så länge. Sen var det givetvis roligare för dem som var med om situationen både i skriket och chatten, eftersom Slew drog oss alla vid näsan på ett skickligt sätt :shifty:

Jag har skrivit det, men det mesta är påhitt. Vi ville få det 5000:e skriket, och alla satt och väntade på att nån skulle skriva nr 4999 (eftersom man måste vänta 2 min kan man inte räkna med att få både 4999 och 5000), men SlewME gjorde så att han fick både 4999 och 5000 genom att inaktivera våra skrikmöjligheter. Angånge SA: Stories är den bara påhittad också, såklart.

Liksom det att vi mods/skribenter avgår. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, asbäst, nästan allihopa! Vad heter låten de klippt in på nummer fem, med de japanska flickorna? "Technology", nånting, säger de i låten. Videon har en Furbee-liknande robot som säger orden. Skulle vilja få tag i originalet :lol:

Liksom det att vi mods/skribenter avgår. :shifty:

Givetvis. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser på "The Most Hated Family In America" nu, en dokumentär om Westboro Baptish Church som är en hel hög med idioter.

Dom är helt inne på att gud hatar bögar och ändå så har dom döpt en av sönerna till Gabriel. Gay-Bri-El. Det tyckte jag var lite roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, asbäst, nästan allihopa! Vad heter låten de klippt in på nummer fem, med de japanska flickorna? "Technology", nånting, säger de i låten. Videon har en Furbee-liknande robot som säger orden. Skulle vilja få tag i originalet :shifty:

Daft Punk- Technologic, ligger på Human After All-skivan.

Vad heter låten som spelas på den fjärde videon? Låter som typ Space Jam-temat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor