Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Ebeetos cpradio är ju helt sjukt jävla bra.. Det är sanslöst, jag har lyssnat fem gånger i rad nu och slutar aldrig skratta "Jag tycker att alla jävla turkar kan åka hem till Afghanistan och be till Buddha. Behåll Sverige svenskt för helvete". "- Jaa.. Så kan man ju tycka.. Eller inte" Vet mycket väl att många har hört den, men eftersom Kebab inte hade hört den så finns det väl i alla fall några stycken stackare som inte har hört den. Länk: http://www.cpradio.info.se/ Redigerad 19 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ebeetos cpradio är ju helt sjukt jävla bra.. Det är sanslöst, jag har lyssnat fem gånger i rad nu och slutar aldrig skratta "Jag tycker att alla jävla turkar kan åka hem till Afghanistan och be till Buddha. Behåll Sverige svenskt för helvete". "- Jaa.. Så kan man ju tycka.. Eller inte" Vet mycket väl att många har hört den, men eftersom Kebab inte hade hört den så finns det väl i alla fall några stycken stackare som inte har hört den. Länk: http://www.cpradio.info.se/ Om du gillar den så mycket kommer du älska hans videos på youtube. Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 “Rarely is the question asked, is our children learning?” — George W. Bush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 100 höjdare - Leifingmannen. Sveriges långsammaste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Någon som har klippet när 100 höjdare hälsar på mannen med skylten i Lund? Har aldrig sett det. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Någon som har klippet när 100 höjdare hälsar på mannen med skylten i Lund? Har aldrig sett det. :/ Jag-vet-vem-som-dödade-Olof-Palme-Mannen. Stellan. Redigerad 19 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 “Rarely is the question asked, is our children learning?” — George W. Bush -- http://www.youtube.com/watch?v=RZntLqTSPQ4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Sigge säger: HAHA Sigge säger: min pappas chef är här nu jakob säger: grymt Sigge säger: när han kom in sa han. Tjena, här kommer chefen Sigge säger: sen såg han vår radio. då sa han, har du en sån? ja. det har jag flera stycken. allt ni har har jag dubbelt av Sigge säger: HAHA Sigge säger: sen frågade han om vi inte hade massa foton på honom här i huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 100 höjdare - Leifingmannen. Sveriges långsammaste man. Åh vad jag älskar Filip och Fredrik Dom är bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag-vet-vem-som-dödade-Olof-Palme-Mannen. Stellan. Åh tackar så mycket RavenE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kalle Anka Cupen i Paralell-yoghurt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kalle Anka Cupen i Paralell-yoghurt :lol: Beat you to it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kaxa inte med Arnold när han behöver telefonen Scenen är från filmen Commando. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Skandal på GTAnytt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Skandal på GTAnytt!! Det var det jävligaste! Rätt åt er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Skandal på GTAnytt!! Du överskattar din egen humor jävligt mycket, det vet du va? Redigerad 19 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Skandal på GTAnytt!! *Gunvald Larsson röst* Å fy helvette! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Du överskattar din egen humor jävligt mycket, det vet du va?I alla fall bättre det än att inte ha någon alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Skandal på GTAnytt!! Är det ett skämt, har du eller han skrivit det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är det ett skämt, har du eller han skrivit det? Henkibojj skrev det. Det är inget skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts