Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 ??? Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Ersatte den vanliga Coke tidvis, eller? Eller varför är det en lättnad? Är du analfabet/dyslektiker/helt djävla blind så du inte ser skillnaden på vanliga Coke och vanilla Coke, och därför kan ta fel? Tog fel en gång, de hade flyttat på den vanliga colan och ställt vanilla där, så jag tog bara en "som vanligt", de ser ju likadana ut förutom att den hade vit kork, det var nytt nu så jag trodde det var någon kampanj eller något. Blev att hälla ut 3 flaskor cola då ingen i familjen tyckte de var goda alls. :'( Så ja det är möjligt... ---- http://youtube.com/watch?v=3g-yrjh58ms Jag tycker iallafall den såg lite kul ut, men det kan ju va jag som är lite knepp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Forumsveriges kanske roligaste tråd någonsin - Historien om pansarvagnarna i Bosnien. Jag och min klasskompis satt och skrattade oss igenom hela svenskalektionen. OBS! Det är viktigt att hela tråden läses (garanterat värt det). Redigerad 11 april, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Väldigt mycket hemligstämplad info den där kompisens farsa hade gett ut till en liten grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Väldigt mycket hemligstämplad info den där kompisens farsa hade gett ut till en liten grabb. Fortsätt läsa, blir fan bara bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Fortsätt läsa, blir fan bara bättre och bättre. Haha riktigt härlig läsning! Har inte kommit till slutet ännu men är snart där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Okej då kör vi: Världens länder! Sen en liten bonus: http://img261.imageshack.us/img261/2614/spartamechanic1wu2.jpg http://img225.imageshack.us/img225/699/raverxz7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Forumsveriges kanske roligaste tråd någonsin - Historien om pansarvagnarna i Bosnien. Jag och min klasskompis satt och skrattade oss igenom hela svenskalektionen. OBS! Det är viktigt att hela tråden läses (garanterat värt det). Jag orkar inte mer.. sidan 10 räcker. Vad hände sen? Lurade Stryker bara alla? I vilken sida får man veta det? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Okej då kör vi: Världens länder! Nog för att Kreta tillhört många länder/riken under åren men det har väl aldrig varit ett eget land? Eller är det något annat land som jag hör mot slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Förra "100 höjdare" klippet var omtyckt. Då sätter jag också upp en Ali Man måste bara älska Bertil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Eh...hehe. Kalle Anka film i naziversion. Redigerad 11 april, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Eh...hehe. Kalle Anka film i naziversion. Finns en liknande film kallad Education for death, också skapad av Walt Disney. Båda filmerna är producerade på 40- talet som anti-nazistpropaganda. Roliga är dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Vad hände sen? Lurade Stryker bara alla? I vilken sida får man veta det? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Okej då kör vi: Världens länder! OMG. Animaniacs! Förra "100 höjdare" klippet var omtyckt. Då sätter jag också upp en Ali Man måste bara älska Bertil Wörd, wörd. Mannen från nordvästra Skånes tidningar. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Okej då kör vi: Världens länder! Sen en liten bonus: Du ska bara se hur många på 4Chan som postar liknande såna därna! Har blivit en meme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Blill Hick's Stand-up. Kolla på del 2-3 också, sjuukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 G'natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Var en brud som addade mig under kvällen, såhär löd en bit av samtalet byt kiosk Gör ert bästa modo säger: Va? säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: BYT KISOSK SA JA! säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: jag är lite full just nu säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: men vänta bara ' säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: det kommer Gör ert bästa modo säger: Vad då för jävla kiosk säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: till bankomaaten snygis Gör ert bästa modo säger: Jasså, Dåå fattar jag säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: snükkinnnnng säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: DU E SNYGG Gör ert bästa modo säger: säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: *jag hade önskat mig tack detsamma* säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: ska vi sola solarium nn dag= : Gör ert bästa modo säger: Ämmen va kewl säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: JAA SKA VI DEET? säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: VI KAN BLI NEGERS TILLSAMMANS? Gör ert bästa modo säger: Jomen visst säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger::D:D:D säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: du x mig = SUPERSNYGG Gör ert bästa modo säger: Alla gånger säg inte 'bruuschan' åt för många, fan man kan ju tro att din mamma är värsta horan (; säger: du är snygg och jag super[/codebox] Redigerad 11 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Haha! G'natt Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 G'natt hahha den var rolig så här när man är lagomt trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts