darkjak Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fyfan, den var ju så jävla vidrig, det var ju en stor lättnad när den togs bort. ??? Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Ersatte den vanliga Coke tidvis, eller? Eller varför är det en lättnad? Är du analfabet/dyslektiker/helt djävla blind så du inte ser skillnaden på vanliga Coke och vanilla Coke, och därför kan ta fel? Jag vill ha tillbaka den i alla fall. OT: Nile city igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Säkert någon som har sett den, men hey! Vem bryr sig. Lal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 YaY! Ett inlägg per sida Då måste jag posta en qoute som jag såg på warpdrive, den kanske är lite dålig men jag skrattade i alla fall MrX: snubben på warpdrive som skulle peta tänderna med muspekaren är ju också snygg... för sitter man för länge är det lätt att man drar muspekaren till nårra viktiga papper, UTANFÖR skärmen, å försöker plocka upp dem MrY: dude.. idag. det är fan också HELT HEMSKT. jga satt och läste metro.. och så undrade jag vad klockan var... och tittade i tidningens nedre högra hörn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Dessa snyftbilder Quoted for fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Ett annorlunda sexpack http://www.fejmtv.se/videoklipp/b1987a4fe33d5fae Redigerad 10 april, 2007 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Dessa snyftbilder :lol: Vilken enastående inblick i den vita underklassens lustiga vardagsbekymmer och dilemman. Ronny och Kevin. Mer white trash än så blir det inte. btw. http://www.blocket.se/vi/11456422.htm?ca=16_s Vroom-vroom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Var du tvungen att köpa den eller? Okej, det var dumt att säga sådär, men jag tyckte den smakade förjävligt i alla fall. ??? Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Ersatte den vanliga Coke tidvis, eller? Eller varför är det en lättnad? Är du analfabet/dyslektiker/helt djävla blind så du inte ser skillnaden på vanliga Coke och vanilla Coke, och därför kan ta fel? Jepp, jag tog fel några gånger när jag hade bråttom, för att burkarna liknande varandra. Att kalla mig dyslektiker för det är väl att gå överstyr, eller? Och som jag sa tidigare, det var dumt att säga sådär. Okay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Will it blend ? http://youtube.com/watch?v=B8H29jU8Wrs Redigerad 10 april, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hört på Nattliv: Programledare: Hej! Vad har du för gissning? Person som ringer in: Guldkant. Programledare: Du det var tyvärr fel. Nu måste jag sänka jackpåtten. Person som ringer in: Saatan också. Programledare: Ja det kan man säga, men inte i TV. Person som ringer in: Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Fyfan vad jag älskar natthumor http://www.youtube.com/watch?v=UBFn9Pkcj6A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 SMK (Slagsmålsklubben) chattade på lunar igår. Så jag gick in för att titta, och det var faktiskt några utav deras svar som jag skrattade åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 100 Höjdare - pontiak :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) 100 Höjdare - pontiak :wub: HAHAHAHHA jag såg den på tv! fyfan jag höll på att skratta ihjäl mig! :D Han e så jävla värdelös att sjunga och ändå ger han sig själv en 5a! LOOOL Redigerad 11 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 100 Höjdare - pontiak :wub: "Om man kunde vrida tillbaka till den tiden, då skulle man göra däää" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 http://www.myspacedev.com/img/funny/funny0001.jpg Fan för småungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 100 Höjdare - pontiak :D Dansken i husvagnen som hade sin egen religion då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 100 Höjdare - pontiak :wub: 80-talet FTW!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Fan för småungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Lite småkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts