Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Fyfan, den var ju så jävla vidrig, det var ju en stor lättnad när den togs bort.

??? ^_^

Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Ersatte den vanliga Coke tidvis, eller? Eller varför är det en lättnad? Är du analfabet/dyslektiker/helt djävla blind så du inte ser skillnaden på vanliga Coke och vanilla Coke, och därför kan ta fel?

Jag vill ha tillbaka den i alla fall.

OT:

Nile city igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YaY! Ett inlägg per sida :)

Då måste jag posta en qoute som jag såg på warpdrive, den kanske är lite dålig men jag skrattade i alla fall ^_^

MrX: snubben på warpdrive som skulle peta tänderna med muspekaren är ju också snygg...

för sitter man för länge är det lätt att man drar muspekaren till nårra viktiga papper, UTANFÖR skärmen, å försöker plocka upp dem :)

MrY: dude.. idag. det är fan också HELT HEMSKT.

jga satt och läste metro.. och så undrade jag vad klockan var... och tittade i tidningens nedre högra hörn! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var du tvungen att köpa den eller?

Okej, det var dumt att säga sådär, men jag tyckte den smakade förjävligt i alla fall.

??? :ph34r:

Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Ersatte den vanliga Coke tidvis, eller? Eller varför är det en lättnad? Är du analfabet/dyslektiker/helt djävla blind så du inte ser skillnaden på vanliga Coke och vanilla Coke, och därför kan ta fel?

Jepp, jag tog fel några gånger när jag hade bråttom, för att burkarna liknande varandra. Att kalla mig dyslektiker för det är väl att gå överstyr, eller? Och som jag sa tidigare, det var dumt att säga sådär. Okay? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört på Nattliv:

Programledare: Hej! Vad har du för gissning?

Person som ringer in: Guldkant.

Programledare: Du det var tyvärr fel. Nu måste jag sänka jackpåtten.

Person som ringer in: Saatan också.

Programledare: Ja det kan man säga, men inte i TV.

Person som ringer in: Förlåt.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor