Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tog ett screenshot förut som jag glömde bort. -- Kom tillbaka till datorn efter maten och fann det här: Haha, fyfan vad jag garvade till. Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tog ett screenshot förut som jag glömde bort. -- Kom tillbaka till datorn efter maten och fann det här: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/72DwPFlYjkVn.png Haha, fyfan vad jag garvade till. Jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag fattar inte Det jag skrattade åt var iaf "MEN VAFAAAAAN ÄR NÅN JÄVEL VID DATORN ELLER HATAR NI ALLA MIG?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Jag fattar inte Vice var så desperat att han började chatta med Kebab! Redigerad 30 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vice var så desperat att han började chatta med Kebab! Hahahaha. Det jag skrattade åt var även det Vice.:s namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vice var så desperat att han började chatta med Kebab! Ha..ha.. :'( ..jag skrattade iallafall åt att han skrev "Hej är du där?" men jag svarade aldrig (var ju och åt). Så ser man att han är utloggad och har det där namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vice var så desperat att han började chatta med Kebab! Bra dag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Det här måste vara det mest otroliga arbete jag någonsin sett någon göra i MS Paint. Säkert postad förr, jo, men men... http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 circle circle dot dot http://youtube.com/watch?v=O-tkqpHnxTI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Det här måste vara det mest otroliga arbete jag någonsin sett någon göra i MS Paint. Säkert postad förr, jo, men men... http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU Påminner mig om denna - http://www.youtube.com/watch?v=8K_NQe57C-k Är iofs inte paint, men resultatet är minst lika coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Detta passar väl inte in i humortråden? Hmm, känns konstigt att man har så många varelser rörandes på sig :'( Mja, var ska man annars posta den? Borde kanske starta "Dagens-wow" eller "Dagens-w00t". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Klick Neeej, hitta inte tråde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tog ett screenshot förut som jag glömde bort. -- Kom tillbaka till datorn efter maten och fann det här: Haha, fyfan vad jag garvade till. Haha, Vice. goes emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Tog ett screenshot förut som jag glömde bort. -- Kom tillbaka till datorn efter maten och fann det här: Haha, fyfan vad jag garvade till. Hehehe. Ja men f*n! Jag behövde hjälp med en grej och jag skrev "Hej är du där" till alla på min kontaktlista och en svarade. (hej sen sa han inget mer). Så jag blev lide sur och skrev kommentar. Synd att man inte bor i Mexico... Redigerad 31 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hehehe. Ja men f*n! Jag behövde hjälp med en grej och jag skrev "Hej är du där" till alla på min kontaktlista och en svarade. (hej sen sa han inget mer). Så jag blev lide sur och skrev kommentar. Synd att man inte bor i Mexico... Jag svarade samt skickade en länk till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Kvinnor och teknik går bara inte ihop ibland. 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Räcker det inte med att man har stigit förbi Siana på statistik-listan för att få vara med i den heftiga alljijansjen?Nä. Det betyder att du är en nolifer.:'( Fy fan alltså... :'( Detta är vad jag och Siana skrev i Travian-tråden. Efter en stund fick jag detta i PMlådan utav Zack. Bry dig inte om Siana, han är grinig för att han inte är bäst på det här. Han fattar ingenting. Han är en grinig pmsunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 http://www.snabbstart.com/film/7cf15d377a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Detta är vad jag och Siana skrev i Travian-tråden. Efter en stund fick jag detta i PMlådan utav Zack. T-t-t-t... Han har veckan nu, vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts