Renard Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Hahaha, vet inte riktigt varför, men jäklar vad jag skrattade när jag såg den där! Jag med! Så klockren på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 You know you're a Star Wars freak when... Skrattade mest åt bilden längst upp, men finns även några småroliga texter/citat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Måste vara den bästa YouTube-filmen jag sett!! Se hela, det roliga kommer på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Faktum är ju att det de skriver om säljer. Annars skulle de ju sluta skriva om sådant. Men hör inte den där till "klick" eller vafan deras skvallertidning heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Måste vara den bästa YouTube-filmen jag sett!! Se hela, det roliga kommer på slutet Den var väll typ smårolig men slutet var ju fan bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Måste vara den bästa YouTube-filmen jag sett!! Se hela, det roliga kommer på slutet Kan ibland verka lite sur och tråkig, men tycker du verkligen att den där filmen är rolig att titta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Kan ibland verka lite sur och tråkig, men tycker du verkligen att den där filmen är rolig att titta på? Låter som att du bara inte sett slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Men hör inte den där till "klick" eller vafan deras skvallertidning heter? Jo kanske det, men folk köper ju som bekant även Klick med flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Bamse berättarröst. (Stockholm live) Redigerad 27 mars, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Bamse berättarröst. (Stockholm live) Brukar inte tycka Stockholm Live är så roligt längre men det var bra. Här har ni några som är grymma på beatbox, Jackson är kung men dom andra är inte dåliga dom heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Måste vara den bästa YouTube-filmen jag sett!! Se hela, det roliga kommer på slutet Är inte killen vid 03:48 skrämmande lik Felshoe här på forumet Hur var slutet roligt ? Dom sjöng och höll i ljus, var de det som skulle vara de roliga eller "Tack o hej leverpastej" ?? Eller vad det de att dom plockade pinnar ? De var iaf lite roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Skånepåg som lirar WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Skånepåg som lirar WoW. Den var ju.... jätterolig, verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 11 åring lämnade datorn på service - fick hårddisken full med djurporr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Måste vara den bästa YouTube-filmen jag sett!! Se hela, det roliga kommer på slutet I don't get it. LOL @ din signatur btw! Brukar inte tycka Stockholm Live är så roligt längre men det var bra. What he said. ------ http://runkpapper.istheshit.net/ (100 höjdare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 http://www.st-peterscofe.bucks.sch.uk/strongman.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) http://www.st-peterscofe.bucks.sch.uk/strongman.JPG Haha Sådär stark vill jag också bli Redigerad 27 mars, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Lol. Han trycker på ett konstigt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 HAHALOLHAHA! Han ser ut som en före detta klasskamrat till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Skånepåg som lirar WoW. Han .. är från skåne .. och .. LIRAR WOW! *gapskratt* >:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts