Kebab Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 :) Dagens lol är väl att du bytte ut texten "Den var rolig, när jag väl förstod den " mot " :lol: " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 The breakfast monkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 http://www.liquidgeneration.com/Media/Cart..._My_Head__FYou/ Britney spears Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jurassic Park-citat Ian Malcolm: God creates dinosaurs. God destroys dinosaurs. God creates man. Man destroys God. Man creates dinosaurs... Ellie Sattler: Dinosaurs eat man. Woman inherits the earth... [Advokaten gömmer sig för T-Rexen på toaletten] Alan Grant: Well where does he think he's going? Ian Malcolm: When you gotta go, you gotta go. Lex: I'm a hacker! Tim: That's what I said: you're a nerd. Lex: I am not a computer nerd. I prefer to be called a hacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hittade en rolig sida med gammla serietidningsklipps som var lite lustiga Den här var ju bäst! SlewME: Nice one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 < anakata> gud är rätt puckad alltså.. han tog ju ut ett revben ur adam för att skapa en partner till honom < anakata> hade han tagit ut två revben hade det inte behövts nån partner[/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Dagens lol är väl att du bytte ut texten "Den var rolig, när jag väl förstod den " mot " " Då måste du haft en tråkig dag, compadre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Jaha! Efter lite inaktivt medlemskap är man tillbaka med nytt fräscht innehåll! Mööhööö!! Elefant dildo http://www.blocket.se/vi/11287098.htm?ca=5_s Redigerad 24 mars, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Norrköpngs blivande mobbingsoffer! Jag förstår inte det där eftersom alla skolor jag känner till här i norrköping minst en butik som säljer godis inom 50 meter från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag förstår inte det där eftersom alla skolor jag känner till här i norrköping minst en butik som säljer godis inom 50 meter från skolan. Ja, vår skola slutade sälja godis i kiosken för nåt år sedan. Men ändå har vi ett ica inte många meter därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Gatumålningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Snacka om att det finns en anledning till att tvätta snabeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Snacka om att det finns en anledning till att tvätta snabeln! Ah, han ville ju bara åt lite "peanutbutter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Den här var ju bäst! Den här var ju fan bäst! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Gatumålningar Fan vad proffsigt! Vill lätt se en sån där i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 ~GÖR OM GÖR RÄTT skickar ljudklipp med Botten Anna~ GiZmo säger (20:13): tur att jag inte hade hörlurarna på mig GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:13): DÅRA GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:13): eller ah GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:13): höga ljudklipp = jag GiZmo säger (20:19): menade mer att låten var super imba kass GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:19): tycker basshuntard är het så jag bryr mig inte Fy fan zalcinowa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 ~GÖR OM GÖR RÄTT skickar ljudklipp med Botten Anna~ GiZmo säger (20:13): tur att jag inte hade hörlurarna på mig GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:13): DÅRA GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:13): eller ah GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:13): höga ljudklipp = jag GiZmo säger (20:19): menade mer att låten var super imba kass GÖR OM GÖR RÄTT säger (20:19): tycker basshuntard är het så jag bryr mig inte Fy fan zalcinowa SKOJADE, MEN DET ÄR LUGNT KLISTRA IN LOGGAR I HUMORTRÅDEN BARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) SKOJADE, MEN DET ÄR LUGNT KLISTRA IN LOGGAR I HUMORTRÅDEN BARA Redigerad 24 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=...amp;lpos=lasmer Redigerad 24 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts