Henkibojj Skrivet 12 februari, 2021 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2021 Wait for it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2021 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2021 Jag hamnade visst på fel sida av Youtube idag Väldigt NSFW eller NSF-åhörare. Och värre och värre blir det Enligt beskrivningen har filmaren hamnat i trepartssamtal med en snuskgubbe och en annan man som låtsas vara tjej. Gubben verkar antingen inte märka eller bry sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 februari, 2022 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2022 https://www.youtube.com/watch?v=MO7bRMa9bmA Big Ben rollar London! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 augusti, 2022 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2022 Sann humor att ramla in här och läsa de första inläggen man skrev -04, när San Andreas var nära släpp. Hoppas att alla mår fint! 🧡 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juli, 2023 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2023 Tjuvar behöver också träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april Rapportera Share Skrivet 16 april 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober Rapportera Share Skrivet 17 oktober Näst sista avsnittet av Top Gear handlar om hur fransmän inte är rädda om sina bilar men glada i livet ändå. Merde! 🥸🇫🇷 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober Rapportera Share Skrivet 18 oktober 12 timmar sedan, Henkibojj skrev: Näst sista avsnittet av Top Gear handlar om hur fransmän inte är rädda om sina bilar men glada i livet ändå. Merde! 🥸🇫🇷 Jag sitter och håller på 3-4 specialavsnitt av Grand Tour. Tänker att ifall jag får lunginflammation eller liknande någon gång så ska jag lösa medlemskap på amazon prime och ta till detta för att liva upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober Rapportera Share Skrivet 19 oktober 20 timmar sedan, Kebab skrev: Jag sitter och håller på 3-4 specialavsnitt av Grand Tour. Tänker att ifall jag får lunginflammation eller liknande någon gång så ska jag lösa medlemskap på amazon prime och ta till detta för att liva upp mig! Jag fick Viaplay 2 mån gratis som present av LG för att de firar jubileum av deras smarttv-utbud. Vet inte om du har sån teve eller om kampanjen fortfarande är igång, men Viaplay har alla säsonger Grand Tour utom deras avslutningsavsnitt, som nu bara är några veckor gammalt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober Rapportera Share Skrivet 19 oktober Dubbelpost, för jag får det: "...så PASSA'REJ!!!" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts