Flaskan Skrivet 22 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2017 Tycker ponyhans och hans #löpsaglar på instagram är skitroliga. En personlig favorit: 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2017 2017-03-22 at 13:35, Flaskan skrev: Tycker ponyhans och hans #löpsaglar på instagram är skitroliga. En personlig favorit: "Medhavd sarg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2017 Tycker detta är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2017 Åh, herregud! Det var länge sen jag skrattade såhär mycket! "...and they did!" Åfyfan vad roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2017 Oh la la! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2017 Well... That escalated quickly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2017 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2017 (redigerad) Udda, men nice. Början fick mig att skratta. "Hit me!" Redigerad 27 maj, 2017 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2017 (redigerad) Ni har säkert sett denna, men det den är klockren! Redigerad 12 oktober, 2017 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2017 Jag vet inte mycket om bakgrunden till denna; antagligen är det en humorfilm men man vet ju aldrig En "instruktionsvideo" om hur försiktig man ska vara på sin första arbetsdag som truckförare. Rätt snart kommer ni upptäcka att man inte behöver tyskakunskaper för att uppskatta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2017 4 timmar sedan, Henkibojj skrev: Jag vet inte mycket om bakgrunden till denna; antagligen är det en humorfilm men man vet ju aldrig En "instruktionsvideo" om hur försiktig man ska vara på sin första arbetsdag som truckförare. Rätt snart kommer ni upptäcka att man inte behöver tyskakunskaper för att uppskatta den Hahaha! Vi kollade på den jäveln på en tyskalektion i åttan. Kvalité! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2017 Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den här, garvar ihjäl mig varje gång Om ni har problem med danskan kan ni slå på undertexter i YouTubes meny. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2017 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2017 Facebooksidan till en tidning om militärhistoria hade lagt upp en bild på Jimi Hendrix med lite notiser om hans militärtjänstgöring på 60-talet. Ett antal kommentarer till bilden berättade att det var välkänt att Hendrix inte var den mest skötsamma soldaten. En av de som kommenterade sade till och med att "det ryktas att han vid någon militärövning onanerade på sin post". Jag frågade, "blev den inte väldigt svårläst då?". Inlägget censurerades av tidningen och går inte längre att läsa 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2017 Vill tipsa forumiterna och framför allt @Kebab (visst var det väl du som älskade dessa?) att oioioi är tillbaka! http://www.oioioi.se/ 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2017 12 timmar sedan, Siana skrev: Vill tipsa forumiterna och framför allt @Kebab (visst var det väl du som älskade dessa?) att oioioi är tillbaka! http://www.oioioi.se/ Bättre julklapp kan man inte få! (Säger vi) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2017 2017-12-01 at 10:49, Siana skrev: Vill tipsa forumiterna och framför allt @Kebab (visst var det väl du som älskade dessa?) att oioioi är tillbaka! http://www.oioioi.se/ Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2017 Det här tyckte jag var sjukt festligt: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2017 https://i.imgur.com/URg7uA5.gifv 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 27 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2017 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 augusti, 2018 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2018 Jimmie Åkesson säger hen! https://www.expressen.se/tv/nyheter/val-2018/jimmie-akesson-kristersson-svarade-inte-pa-fragan/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2018 2018-08-28 at 13:37, dibel skrev: Jimmie Åkesson säger hen! https://www.expressen.se/tv/nyheter/val-2018/jimmie-akesson-kristersson-svarade-inte-pa-fragan/ Köper rakt av att man kan säga HEN om det pratas om en person som man inte vet något om. Om du bara vet att det är en person på andra sidan väggen men du inte vet om det är en man eller kvinna så är det defacto en HEN. Däremot skulle jag aldrig någonsin få för mig att använda HEN för att beskriva ett "tredje kön", då det är idiotiskt. Men annars, jättekul, haha..ha..? (Fel tråd om inte annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts