Kebab Skrivet 25 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2016 2016-04-21 at 00:11, Henkibojj skrev: Avatarbytardagen 2007, fullt kaos. Både A.A., StellHell och KalleR är i ropet om banhammare till höger och vänster Fantastiskt förvirrande eftersom avatarerna är tillbakabytta för länge sen och signaturer inte ens finns kvar på forumet i modern tid. Jag har en massa screenshots på detta också, ska rota lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2016 De flesta busringnar med "sound boards" som jag hört är lite för elaka för min smak, men dessa två tycker jag bara är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2016 (redigerad) "Silicon Valley" är fanimej den roligaste serien out there just nu. https://www.youtube.com/watch?v=6fHdA5rBjio Redigerad 19 maj, 2016 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2016 Smittande skratt är det bästa som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2016 Pajkrig med Åsa-Nisse. Flum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2016 http://www.sadanduseless.com/2014/05/birds-with-arms/ Den nya lol-smileyn ser ut att kvävas av sin egen tunga 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 september, 2016 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2016 Hela mitt liv passar i humortråden lol! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2016 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2016 Abu-Hadjaar fick sin tid i rampljuset för en tid sedan när han i en ISIS-video visade sig vara ruskigt inkompetent och därefter dog. Namnet har sedermera levt kvar som en egen meme och dyker upp lite då och då i ISIS-parodier, ofta från riktiga videoklipp. Subsen till den här är betydligt roligare än själva videon Se till att slå på dem, annars begriper man inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2016 VVVRRRRROMMMMMMMmmm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2017 Roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2017 Här är en kul bild som jag tror Kebaben kan erhålla som Dagens Lol. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2017 12 timmar sedan, xstreem skrev: Här är en kul bild som jag tror Kebaben kan erhålla som Dagens Lol. Haha, den där snurrade förbi flera gånger i FB-flödet igår! Fantastisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2017 2017-01-24 at 10:17, Kebab skrev: Haha, den där snurrade förbi flera gånger i FB-flödet igår! Fantastisk Här har du en länk till! http://www.expressen.se/gt/kronikorer/glenn-hysen/jag-kommer-aldrig-att-se-den-dar-filmen-igen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2017 2017-02-03 at 18:05, Henkibojj skrev: Här har du en länk till! http://www.expressen.se/gt/kronikorer/glenn-hysen/jag-kommer-aldrig-att-se-den-dar-filmen-igen/ Nu får du förklara vad självaste McGyver har med Glenn Hysén att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2017 9 minuter sedan, StellHell skrev: Nu får du förklara vad självaste McGyver har med Glenn Hysén att göra? Inget alls! Däremot är Glenn Hysén Kebabs hjälte nr 2 efter MacGyver, och krönikan visar vilken djup man herr Glenn är 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2017 Tuesday, August 09, 2005 at 00:20, Donkeey skrev: Kan man inte stava kan man inte modda Alltid roligt att gå igenom gamla trådar. Logiken i vissa inlägg är ju guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2017 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2017 Roligt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2017 Det här är det märkligaste jag sett sedan Fart Within The Matrix. Och det fick mig att skratta ännu mer än då "You have a keen nose." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts