Henkibojj Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 Haha, rätt kul. Fast jag kollade det där eventet och det är ju skillnad på att skämta om hur man "e fett tagad", "måste fixa ny för gasare" och liknande, och att dra en massa dynga om hur deras föräldrar måste vara kusiner till varandra. Inte konstigt att folk säger "så ni gillar olika, men inte när det gäller lantisar?"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 Ketamine eller MXE har de tagit. Typ som han här: Hahaha, skön snubbe. Påminner väldigt mycket om: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 Ah, nu ser jag ju vem det var som svarade också! Hur vet du att jag inte like:ade? För att de som gjort det är Kebab och IRL-folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 För att de som gjort det är Kebab och IRL-folk... Säker? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2015 (redigerad) HAHAHAHA! Jag skrattade precis så högt och så länge att jag väckte polaren, jisses! :lol: http://i.imgur.com/fmsKk6a.gif Redigerad 1 april, 2015 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2015 Stackars and/gås/fågel-jävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2015 Stackars and/gås/fågel-jävel! gås... Det är är en fasan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2015 HAHAHAHA! Jag skrattade precis så högt och så länge att jag väckte polaren, jisses! :lol: http://i.imgur.com/fmsKk6a.gif Räknas det där som en Melee kill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2015 Räknas det där som en Melee kill? I'd say its a ranged attack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2015 ...and set fire to it! Until it's stiff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2015 ...and set fire to it! Until it's stiff... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2015 (redigerad) Det här är nästan värre än pilbågekastaren jag länkade senast! Redigerad 12 april, 2015 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2015 Det här är nästan värre än pilbågekastaren jag länkade senast! Det finns en hel subreddit med det där, men jag kommer inte ihåg vad det kallas. Vet du? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2015 (redigerad) Det finns en hel subreddit med det där, men jag kommer inte ihåg vad det kallas. Vet du? Yep! /r/reallifedoodles Får mig alltid att skratta av någon anledning, men jag fattar inte varför. Redigerad 12 april, 2015 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D Träffsäkerheten i hur den är ritad alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2015 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2015 Related to topic: Här är originalvideon på alla "Spanish Guy Reacts To" eller vad man ska kalla dem. Det populära klippet börjar 4:20 in i videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2015 http://i.imgur.com/b010nTL.gif 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts