Vice. Skrivet 9 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2015 Jag tyckte att mycket av den där musiken var bra... Ja, jag med. Du missar poängen här tror jag. Folk skall inte DÖMA musiken efter omslaget. Det har inte med att göra huruvida musiken i sig är bra eller inte. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2015 Ja, jag med. Du missar poängen här tror jag. Folk skall inte DÖMA musiken efter omslaget. Det har inte med att göra huruvida musiken i sig är bra eller inte. =) Varför skrev du att vi ska döma musiken efter omslaget då? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2015 Döm inte musiken efter omslaget... eller, jo... jo gör det förresten... ^^^^ Ja, jag med. Du missar poängen här tror jag. Folk skall inte DÖMA musiken efter omslaget. Det har inte med att göra huruvida musiken i sig är bra eller inte. =) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2015 Varför skrev du att vi ska döma musiken efter omslaget då? HAHAHAHA just det skrev ju det längre ner. "Jo förresten gör det" Fan vad korkad jag framstår som nu. xD Får förklara imorgon hur jag menade. Har influensa just nu:P 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2015 Hahaha nu lär ju någon lacka ur! Detta måste jag provspela HAHAHAHA NSFW!!! https://m.youtube.com/watch?v=uGU73QhWyx4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2015 (redigerad) Låt mig presentera en av de bästa låtarna (och musikvideo (:!!! ) som spelats in i Östersund. Redigerad 14 februari, 2015 av RavenE 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2015 Killen vid en minut in i videon, jag orkar inte 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2015 (redigerad) Redigerad 16 februari, 2015 av Kebab 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2015 (redigerad) http://i.imgur.com/YTyucvg.gifv Edit: Det börjar kännas lite att forumet börjats åldras när moderna filformat inte längre stöds. Redigerad 17 februari, 2015 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2015 http://www.millenium.nu/ 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2015 http://www.millenium.nu/ Det måste bero på att jag inte har sovit särskilt mycket de senaste nätterna, och känner mig som en efterbliven zombie för tillfället... Men det var ärligt talat det roligaste jag sett på länge. Jag fattade först inte. Trodde det var en nedräkning eller nåt. Men sen fattade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Är vi inte inne på det tredje milleniumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Är vi inte inne på det tredje milleniumet? Tekniskt sett, om man tror på Big Bang-teorin och tideräkningen som etablerats därefter, så är vi inne på vårt trettonde miljonte millenium (om jag tänker rätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2015 (redigerad) hahaha denna var fyndig Redigerad 26 februari, 2015 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2015 hahaha denna var fyndig -VXNNzf1IDc http://www.reddit.com/r/UnexpectedAllah/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2015 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2015 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2015 :lol: 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts