Kebab Skrivet 30 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2014 Tyckte inte videon var något särskilt förrän den kom till de sista tio sekunderna. Fångarv deluxe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2015 http://www.youtube.com/watch?v=2GUkfZpP0bc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2015 Fick en klassiker länkad till mig på Facebook. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2015 Fick en klassiker länkad till mig på Facebook. Haha åh! Minns att jag och vänner satt i skolans datorsal och tittade på den hela tiden. Typ som den här: Hittar inte originalvideon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2015 Haha åh! Minns att jag och vänner satt i skolans datorsal och tittade på den hela tiden. Typ som den här: Hittar inte originalvideon . Åhhh den gjorde jag och en kompis en egen version på i fyllan. Måste leta fram den. Återkommer! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2015 (redigerad) Dubbelpost (har inte letat 1337-klippet än...). Sprang över detta galleri på Sweddit, skrattar så jag snart gråter. Fanns tydligen en hel subreddit för det också! Redigerad 17 januari, 2015 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2015 En trailer för Pulp Fiction som om det vore en romantisk komedi 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2015 Hahaha 2:51 Korkade oldies, they know nothing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2015 jil0WCh_UoQ Hahahaha den var faktiskt riktigt bra hahaha dialekten gjorde sitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2015 :lol: :lol: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2015 (redigerad) Du kommer att vara saknad, Hans Mosesson. Redigerad 30 januari, 2015 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2015 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2015 uhEpMJ3n_wU Äntligen är dom tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2015 Det här är bland det bästa jag hört. http://sverigesradio...playchannel=164 "Under fem års tid har "Kristian" i hemlighet ringt in till ett av Sveriges Radios mest populära program och lurade dess producenter, programledare och lyssnare. En gång lyckades han till och med kapa en hel timmes sändning med påhittade karaktärer som sammanlagt pratade i 40 minuter i sträck. "Kristian" ser inget problem med att han lurar svenska folket och han tänker inte sluta." I artikeln pratar programledare och ansvarige om trovärdighetsproblem och att man känner sig kränkta som grundlurats och, i sin tur, lurat sina lyssnare. "Kristian"s reaktion: "– Jag har inga moraliska betänkligheter. Hade jag haft det hade jag inte gjort det igen, säger Kristian. Du ska fortsätta ringa? – Ja. Jag har inga planer på när. Det kommer ske spontant. När middagen är avklarad och jag är lite uttråkad då slår jag på Karlavagnen och ser vad det handlar om den kvällen. Jag kommer ringa igen. " Några av hans samtal, bland annat de med tre olika karaktärer som gjorde att han pratade 40 minuter i sträck: http://sverigesradio...artikel=6084308 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2015 Det här är bland det bästa jag hört. http://sverigesradio...playchannel=164 "Under fem års tid har "Kristian" i hemlighet ringt in till ett av Sveriges Radios mest populära program och lurade dess producenter, programledare och lyssnare. En gång lyckades han till och med kapa en hel timmes sändning med påhittade karaktärer som sammanlagt pratade i 40 minuter i sträck. "Kristian" ser inget problem med att han lurar svenska folket och han tänker inte sluta." I artikeln pratar programledare och ansvarige om trovärdighetsproblem och att man känner sig kränkta som grundlurats och, i sin tur, lurat sina lyssnare. "Kristian"s reaktion: "– Jag har inga moraliska betänkligheter. Hade jag haft det hade jag inte gjort det igen, säger Kristian. Du ska fortsätta ringa? – Ja. Jag har inga planer på när. Det kommer ske spontant. När middagen är avklarad och jag är lite uttråkad då slår jag på Karlavagnen och ser vad det handlar om den kvällen. Jag kommer ringa igen. " Några av hans samtal, bland annat de med tre olika karaktärer som gjorde att han pratade 40 minuter i sträck: http://sverigesradio...artikel=6084308 Kung! Han tar trollning till en helt ny nivå. Älskar att han inte tramsar utan trollar seriös. det är fan en konst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2015 En av de absolut roligaste videor jag vet... MEN vad är det fört superpucko som har satt titeln på den här uppladdningen? Herrejösses vad det sabbar allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2015 (redigerad) Döm inte musiken efter omslaget... eller, jo... jo gör det förresten... Redigerad 5 februari, 2015 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2015 Döm inte musiken efter omslaget... eller, jo... jo gör det förresten... Jag tyckte att mycket av den där musiken var bra... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts