eXotic Skrivet 27 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2014 vuT-4rZVGpA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Hahahha 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2014 Windows -93 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2014 Riktigt cool video! Tryck "R" under filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2014 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Riktigt cool ambulans-drone. Tror helt klart att detta är framtiden, och nått vi kan komma att se mer av: De 17 lataste sakerna som har hänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=XaYcQkQrEjw Uppladdat i en FB-grupp för singlar som söker kärlek. Han skrev: "hej hej hej Singel kille här. Vad händer här då ? Idag ska jag göra en video till när jag sitter och spelar A FEEL LIKE DANCING ( Shissor Sisters ) party låt och det har jag gjort: Detta är en Halloween hälsning/present från mig till er TREVLIG Halloween HELG Skriv till mig vet ja! Ha en bra dag / Michael." 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 XaYcQkQrEjw&list=UU057DBxG2OWKnKIg4gdFm_Q Uppladdat i en FB-grupp för singlar som söker kärlek. Han skrev: "hej hej hej Singel kille här. Vad händer här då ? Idag ska jag göra en video till när jag sitter och spelar A FEEL LIKE DANCING ( Shissor Sisters ) party låt och det har jag gjort: Detta är en Halloween hälsning/present från mig till er TREVLIG Halloween HELG Skriv till mig vet ja! Ha en bra dag / Michael." Åh, garvböl! Stackarn har ju ingen taktkänsla överhuvudtaget. Det här är precis vad jag behöver idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 (redigerad) XaYcQkQrEjw&list=UU057DBxG2OWKnKIg4gdFm_Q Uppladdat i en FB-grupp för singlar som söker kärlek. Han skrev: "hej hej hej Singel kille här. Vad händer här då ? Idag ska jag göra en video till när jag sitter och spelar A FEEL LIKE DANCING ( Shissor Sisters ) party låt och det har jag gjort: Detta är en Halloween hälsning/present från mig till er TREVLIG Halloween HELG Skriv till mig vet ja! Ha en bra dag / Michael." Naaaaw. Det bästa är nästan i mellanspelet när han så galant klappar "takten". Redigerad 2 november, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Även om jag misstänker att det är teatralisk parodi så finner jag den ändå oerhört humoristisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2014 (redigerad) Redigerad 4 november, 2014 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2014 (redigerad) Antar att alla sett när Rickard Sjöberg (se det annars!) får ett skrattanfall i Postkodsmiljonären. Här är en light-version: http://www.fotbollsk...t-skrattanfall/ Redigerad 7 november, 2014 av Tweak 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2014 Häääääär kommer flygplanet... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 ****ASG******** XDDDDD 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 :ermm: :mellow: :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 NSFW FEMEN stoppar krucifix i röven på Petersplatsen i Vatikanstaten :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2014 Vet ni vad man får om man korsar ett skämt med en retorisk fråga? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2014 Kvinnlig bilförare i GTA V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts