Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Videon är borta :lol:

Ja den togs bort på grund av innehållet. Måste skett precis nu, då jag kollade på den en gång till innan jag postade för dubbelchecka.

Det här videoklippet har tagits bort eftersom det utgör ett brott mot YouTubes policy för nakenhet och sexuellt innehåll.

I korta drag så handlade det om att Vitaly var/är med i brazzers eller bangbros eller vilket företag det nu än var, och i hans filmer använder han porrstjärnor som skådespelare. Vissa har han använt flera olika videos, bland annat en muskulös tatuerad bandana-snubbe med solbrillor.

Edit: Här är en tråd om det. Visserligen från bodybuilding.com, men ändå.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=151449893

Edit igen: Här är videon jag länkade från Youtube: http://www.dailymotion.com/video/xzl1wi_proof-that-vitalyzdtv-videos-are-staged-read-below-for-more_fun

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till att jag inte tror den är iscensatt är för att han gjorde pranket med två andra youtubers. Romanatwood och hans kompis Dennis.

Om Vitaly använt skådespelare innan vet jag ingenting om. Men så som videon visar så verkar det stämma. Men när han gör videos med två andra youtubers skulle jag skämmas rätt hårt om jag gjorde fake saker i deras närhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiotiskt drag av Vitality att fejka vid något tillfälle för nu kommer folk aldrig tro honom oavsett om vissa videos är äkta. Petter och vargen osv.

Men i mitt huvud spelar det väl ingen större roll om Gold digger-videon är äkta eller ej för jag tror definitvt det finns en del tjejer (och killar!) där ute som hade reagerat på det där viset.

Also:

Redigerad av Siana
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor