Jazz Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 (redigerad) Haha. Alltså. Vad är detta för en snubbe? Han har gjort 22 liknande episoder och de flesta har under 1000 views... i mina ögon ser det ut som ett humorprojekt som floppat. Redigerad 30 september, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 VlOxlSOr3_M Ah... dat marknadsföring, riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2013 :) Ok. Idéen till den sista är äldre än Youtube självt, men varje gång jag ser den slutar jag att vara vuxen för några sekunder. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2013 (redigerad) Du glömde ju den här klassikern! Redigerad 10 oktober, 2013 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2013 (redigerad) Du glömde ju den här klassikern! Tänkte att ingen hade väl missat den, men klassiker får man förståss aldrig nog av! Redigerad 10 oktober, 2013 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Rysk pilkastning http://www.youtube.com/watch?v=rZx-KyvJuDc 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Dagens kvinnor i ett nötskal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 lol generalisering much? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 lol generalisering much? Den är dessutom iscensatt. (Heter det så? Staged på engelska.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 lol generalisering much? Lugn, men det finns många av dom Den är dessutom iscensatt. (Heter det så? Staged på engelska.) Nej det är den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Jag gillade videon, men vad då "dagens" kvinnor... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Jag gillade videon, men vad då "dagens" kvinnor... Okej tar bort dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 (redigerad) Nej det är den inte. Haha jo, han gör iscensatta videos, det har diskuterats många gånger. Här är en kort video om det. http://www.youtube.com/watch?v=PkfcYEXyAdw Redigerad 15 oktober, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Haha jo, han gör iscensatta videos, det har diskuterats många gånger. Här är en kort video om det. http://www.youtube.com/watch?v=PkfcYEXyAdw Videon är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 (redigerad) Videon är borta Ja den togs bort på grund av innehållet. Måste skett precis nu, då jag kollade på den en gång till innan jag postade för dubbelchecka. Det här videoklippet har tagits bort eftersom det utgör ett brott mot YouTubes policy för nakenhet och sexuellt innehåll. I korta drag så handlade det om att Vitaly var/är med i brazzers eller bangbros eller vilket företag det nu än var, och i hans filmer använder han porrstjärnor som skådespelare. Vissa har han använt flera olika videos, bland annat en muskulös tatuerad bandana-snubbe med solbrillor. Edit: Här är en tråd om det. Visserligen från bodybuilding.com, men ändå. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=151449893 Edit igen: Här är videon jag länkade från Youtube: http://www.dailymotion.com/video/xzl1wi_proof-that-vitalyzdtv-videos-are-staged-read-below-for-more_fun Redigerad 15 oktober, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Anledningen till att jag inte tror den är iscensatt är för att han gjorde pranket med två andra youtubers. Romanatwood och hans kompis Dennis. Om Vitaly använt skådespelare innan vet jag ingenting om. Men så som videon visar så verkar det stämma. Men när han gör videos med två andra youtubers skulle jag skämmas rätt hårt om jag gjorde fake saker i deras närhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 (redigerad) Idiotiskt drag av Vitality att fejka vid något tillfälle för nu kommer folk aldrig tro honom oavsett om vissa videos är äkta. Petter och vargen osv. Men i mitt huvud spelar det väl ingen större roll om Gold digger-videon är äkta eller ej för jag tror definitvt det finns en del tjejer (och killar!) där ute som hade reagerat på det där viset. Also: Redigerad 15 oktober, 2013 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts