Alle090 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Hej, jag vill installera Gta 2 på min skol dator. men då behöver jag ha i Cd:n hela tiden. (Inte bra) Jag vet att det är gratis på R* hemsida men det kommer att ta ca 2 dagar att tanka i så fall. (Segt skol bredband) Har/vet nån var man kan få tag på Gta 2 No cd patch. Jag har googlat men inga bra resultat. :'( Redigerad 4 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hej, jag vill installera Gta 2 på min skol dator. men då behöver jag ha i Cd:n hela tiden. (Inte bra) Jag vet att det är gratis på R* hemsida men det kommer att ta ca 2 dagar att tanka i så fall. (Segt skol bredband) Har/vet nån var man kan få tag på Gta 2 No cd patch. Jag har googlat men inga bra resultat. :'( Tanka det hemma och bränn ut på cd då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tanka det hemma och bränn ut på cd då?? Datan hemma har krashat. Väntar på pengar för ny HD. Så ingen NO CD patch? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag har iaf ingen, hittar du inget på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 ALER, du har pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts