Zack Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Du kan sticka om det inte passar! Kramas istället! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kan inte alla vara en stor mysig familj istället. Jag skulle gärna vilja krypa upp hos Stellhell när det åskar ute, mysa med hans mustach och sedan kalla honom pappa Smells like Samuelszszson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Typiskt med GTAsajten är folk som ska häva ur sig förolämpningar så fort man uttrycker en åsikt som skiljer sig från någon annans. Men det är ju eftersom att du är rasist. ...nä, förlåt, det var tråkigt sagt av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 För att man får en löjligt patetisk arbetsyta, och om man inte klarar 1280x1024 eller dylikt på 17" bör man uppsöka en optiker. Hej mr_tobbe, hur vet du vad för nummer folk har på en sån där storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Och det finns så mycket possetiva saker och skriva menar du? Japp, det tycker jag i alla fall. Mycket skönt och roligt folk, till exempel. Det finns en anledning till att man stannar, om allt bara var pest skulle man dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hej mr_tobbe, hur vet du vad för nummer folk har på en sån där storlek? Öhhh, hej? Öhhh, standarder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag tycker att det blir mycket klagomål om man särskriver eller stavar fel, man kan ju endå förstå vad personen har skrivit och om inte det, då måste man ha stavat riktigt mycket fel som tex. tjenare=rranetj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Jag tycker att det blir mycket klagomål om man särskriver eller stavar fel, man kan ju endå förstå vad personen har skrivit och om inte det, då måste man ha stavat riktigt mycket fel som tex. tjenare=rranetj Det stämmer. Och folk vet inte varför vissa stavar dåligt, det finns anledningar. Redigerad 12 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 För att man får en löjligt patetisk arbetsyta, och om man inte klarar 1280x1024 eller dylikt på 17" bör man uppsöka en optiker. 17'' LCD + 1280X1024 = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Det stämmer. Och folk vet inte varför vissa stavar dåligt, det finns anledningar. Om ingen skulle säga till så vet ju inte felstavaren att han gör fel, det gäller oavsett om vederbörande har dyslexi eller inte. Solid_X: Det stavas ändå. Skulle du vetat det nästa gång du använder ordet om jag inte hade påpekat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Om ingen skulle säga till så vet ju inte felstavaren att han gör fel, det gäller oavsett om vederbörande har dyslexi eller inte. Solid_X: Det stavas ändå. Skulle du vetat det nästa gång du använder ordet om jag inte hade påpekat? Du har faktist rätt. Bra skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 17'' LCD + 1280X1024 = Det är en alldeles utmärkt kombination, fast jag kör 20" WS med 1680x1050 just nu, och kommer aldrig att byta tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du har faktist rätt. Bra skrivet. Oja... *Golfapplåd" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag tycker att det blir mycket klagomål om man särskriver eller stavar fel, man kan ju endå förstå vad personen har skrivit och om inte det, då måste man ha stavat riktigt mycket fel som tex. tjenare=rranetj Nej! Jag tycker att det klagas alldeles för lite på folks stavning och grammatik. Särskilt särskrivningar, de&dem-fel och stod/stog m.m. bör utsättas för den strängaste kritik! Det svenska skriftspråket bör hålla en hög standard och får ICKE förfalla i språklig dekadens! Det här är inte Svenska Akademien eller regeringskansliet eller någon annan förslöad institution; nej, det här är gtasajtens dyrbara och aktade forum och här skall det råda grammatisk korrekthet ad infinitum! Satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Umberto: Det är klart man får använda talspråk på Internet! MSN speciellt men även forum är ofta bara konversationer och "dom" är, även enligt språkvetarna, tillåtet i sådana sammanhang. Men att blanda mellan "de", "dem" och "dom" eller använda "de" och "dem" fel måste däremot motarbetas! Redigerad 12 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Om ingen skulle säga till så vet ju inte felstavaren att han gör fel, det gäller oavsett om vederbörande har dyslexi eller inte. Solid_X: Det stavas ändå. Skulle du vetat det nästa gång du använder ordet om jag inte hade påpekat? Ja det skulle jag, råkade bara bli ett "e" istället för ett "ä" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Sånt här är också rätt vanligt. Så fort någon råkar dubbelposta så ska flera stycken kommentera, ibland kan man faktist råka trycka till snabbt två gånger på "skicka knappen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Att alla ska försöka vara så himla kultiverade och roliga de bara kan är VÄLDIGT typiskt GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Att alla ska försöka vara så himla kultiverade och roliga de bara kan är VÄLDIGT typiskt GTAsajten. Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Överseriösa och övermogna attityder, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts