Mr.Magic Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Måste kommentera det där. Problemet är att folk inte kan skillanden mellan rasist och främmlings fientlig. Bara för att du (inte just du, ett exepel alltså) inte tycker om att Sverige släpper in en massa invandrare så betyder det inte att du är rasist. Leta i trådar som t.ex "En zigenare slog ner mig", "Blatten baxa min mobil" eller "Jävka horunge svartskalle" så finner du kommentarer som jag/Arman syftade på. Kan leta upp några åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Leta i trådar som t.ex "En zigenare slog ner mig", "Blatten baxa min mobil" eller "Jävka horunge svartskalle" så finner du kommentarer som jag/Arman syftade på. Kan leta upp några åt dig. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag tycker att sär skrivningar är något som är jätte typiskt för gta sajten ... Och i stort sett hela inter net . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon visar bilden "Intresseklubben antecknar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon visar bilden "Intresseklubben antecknar" Nah, fler såna på fragbite än här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag kom på en sak. En del medlemmar lägger i sina signaturer quoter från andra, det är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Jag kom på en sak. En del medlemmar lägger i sina signaturer quoter från andra, det är störande. Naw, sötis - känner du dig träffad? Säger man mycket skit får man räkna med att andra calls you on it. Nu var jag jättefyndig. Redigerad 9 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag kom på en sak. En del medlemmar lägger i sina signaturer quoter från andra, det är störande. Bara för du alltid blir citerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 En sak som är typisk Gtasajten är att man drar upp trådar som inte längre har nåt värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 En sak som är typisk Gtasajten är att man drar upp trådar som inte längre har nåt värde. Bara för att du inte kan komma med något utav värde till dom Fan vilket dåligt skämt Ja, mitt spam borde ju även räknas som typiskt GTAsajten, då det är det enda forumet som jag verkligen 'hänger' på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag tycker att sär skrivningar är något som är jätte typiskt för gta sajten ... Och i stort sett hela inter net . Det har jag inte märkt. Kan du vi sa en quo te, det vore jätte snä llt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Bara för du alltid blir citerad Hehe det har hänt två gånger En sak som är typisk Gtasajten är att man drar upp trådar som inte längre har nåt värde. Två månader är inte så gammalt, så om man drar upp den går det fort, det blir trögare med en 1 års gammal tråd. Och jag skrev ju nåt som man ska skriva i den här tråden Redigerad 9 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 En sak som är typisk Gtasajten är att man drar upp trådar som inte längre har nåt värde. Typiskt GTAsajten är att man tydligen inte får återanvända befintliga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Folk som sitter med 1024x768 när de kan ha högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Folk som sitter med 1024x768 när de kan ha högre Haha, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Varför? Därför.Är vanligt. Varför? Inte fan vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 I undersökningar/trådar där trådstartaren gett ett bra diskussionsunderlag öppet för många argument och åsikter skriver alla små, korta inlägg som inte på något vis fortsätter diskussionen. T.ex. "Vote: Ja" eller "Fyfan vad dåligt...". Och så klassikern, quota någon som faktiskt orkat skriva ett inlägg längre än 15 tecken och skriva "Håller med!". Det här är för mig det mest typiska med GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 I undersökningar/trådar där trådstartaren gett ett bra diskussionsunderlag öppet för många argument och åsikter skriver alla små, korta inlägg som inte på något vis fortsätter diskussionen. T.ex. "Vote: Ja" eller "Fyfan vad dåligt...". Och så klassikern, quota någon som faktiskt orkat skriva ett inlägg längre än 15 tecken och skriva "Håller med!". Det här är för mig det mest typiska med GTAsajten. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Folk som sitter med 1024x768 när de kan ha högre Vad är det för fel med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 I undersökningar/trådar där trådstartaren gett ett bra diskussionsunderlag öppet för många argument och åsikter skriver alla små, korta inlägg som inte på något vis fortsätter diskussionen. T.ex. "Vote: Ja" eller "Fyfan vad dåligt...". Och så klassikern, quota någon som faktiskt orkat skriva ett inlägg längre än 15 tecken och skriva "Håller med!". Det här är för mig det mest typiska med GTAsajten. Då är det värre med alla dessa "tysta quoten" inlägg. Alltså, alla jävla keffbarn som quotar någon annans inlägg och inte skriver ett skit. Oftast är det dom riktigt korta och tråkiga "Vote: Svar" inlägg som också quotas, eller så är det bara inlägg som är till för att säga till någon något. t.ex. ett svar på en dålig fråga, typ "Alla vet att <insert> är rätt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts