R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Särskrivning och gärna dubbel sådan. System kamera, Pepparkakshus byggar tävling... ...är 2 som jag har sett bara idag. Den språkmisshandeln kanske existerar hos våran ungdom i allmänhet sorgligt nog. Vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Det är lite typiskt att många tar forumet på för stort allvar, typ om man är "en i gänget" eller inte. Verkar vara skitviktigt det här med E-penis och status på forumet osv. för vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Det är lite typiskt att många tar forumet på för stort allvar, typ om man är "en i gänget" eller inte. Verkar vara skitviktigt det här med E-penis och status på forumet osv. för vissa. Jag vill fortfarande veta vilka som är "gänget". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Särskrivning och gärna dubbel sådan. System kamera, Pepparkakshus byggar tävling... ...är 2 som jag har sett bara idag. Den språkmisshandeln kanske existerar hos våran ungdom i allmänhet sorgligt nog. Vem vet. Särskrivningar finns även på Flashback, ett forum som har en åldersgräns på 18 år. Inget speciellt för GTAsajten. Har även sett särskrivningar på polisman.se som är ett forum där poliser och polisintresserade samlas, i huvusak är det väl de polisintresserade som stavar som krattor - och inte poliserna. Åldrar på forumet är kanske 20 - 40 år. Redigerad 5 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Särskrivning och gärna dubbel sådan. Pepparkakshus byggar tävling... Den språkmisshandeln kanske existerar hos våran ungdom i allmänhet sorgligt nog. Vem vet. Du det där var lite på skämt. Hela tävlingen är ju lite av ett skämt. Skulle det vara blodigt allvar skulle titeln lyda: "Pepparkakstävling" eller dylikt. SlewME, Redigerad 5 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Du det där var lite på skämt. Hela tävlingen är ju lite av ett skämt. Skulle det vara blodigt allvar skulle titeln lyda: "Pepparkakstävling" eller dylikt. Är det där särskrivarnas "argument"? Om det är i ett allvarligt sammanhang så särskriver man inte, men annars så är det okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 SlewME, Vad är du ute efter? Att provocera? Patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vad är du ute efter? Att provocera? Patetiskt. Jag skojade med dig innan. Det var det jag menade. Ursäkta att du inte förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Jag skojade med dig innan. Det var det jag menade. Ursäkta att du inte förstod. Det var ditt andra inlägg utav karaktären " " som gjorde mig irriterad. Användes helt i fel syfte. Ta resten i PM. Redigerad 5 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Du reggade dig i mars i år ? Sant, men har ändå hängt på forumet sen ca 3 år tillbaka. Man kan väl bara enbart läsa utan att behöva regga sig eller vara "aktiv" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Sant, men har ändå hängt på forumet sen ca 3 år tillbaka. Man kan väl bara enbart läsa utan att behöva regga sig eller vara "aktiv" eller? Fan vad många det är som har hängt här i flera år innan dom reggade sig.. lite skumt alltså, hänga på ett forum i TRE år innan man känner att "oj, kanske jag skulle vilja skriva nånting nån gång".. ^__^ Plus att man kanske inte känner sig som en jättestor del av den uber-sköna stämningen som fanns om man inte ens var medlem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Fan vad många det är som har hängt här i flera år innan dom reggade sig.. lite skumt alltså, hänga på ett forum i TRE år innan man känner att "oj, kanske jag skulle vilja skriva nånting nån gång".. ^__^ Plus att man kanske inte känner sig som en jättestor del av den uber-sköna stämningen som fanns om man inte ens var medlem.. Heh, för mig räckte det gott och väl att bara läsa. Men jag brukade iof inte hänga, som jag skrev innan. Utan besökte forumet lite då och då. Sen i våras fick jag bara sån mani att börja skriva. Kanske beror på att jag hängde extremt mkt på internet, och var trött på andra forum, där jag var aktiv på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Fan vad många det är som har hängt här i flera år innan dom reggade sig.. lite skumt alltså, hänga på ett forum i TRE år innan man känner att "oj, kanske jag skulle vilja skriva nånting nån gång".. ^__^ Plus att man kanske inte känner sig som en jättestor del av den uber-sköna stämningen som fanns om man inte ens var medlem.. Tänkte precis samma tanke, fler som använt det som argument tidigare. Nu slapp ju jag skriva så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Tänkte precis samma tanke, fler som använt det som argument tidigare. Nu slapp ju jag skriva så mycket Woho, vi är överens Nämen folk verkar ha nån mani på att ha varit här så himlans länge alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Woho, vi är överens Nämen folk verkar ha nån mani på att ha varit här så himlans länge alltså.. Ja, lite imponerande är det. Jag kan faktiskt säga att jag varit här sedan 03, även fast jag inte registerade detta konto då. Har ett till konto som registerades 03. Men för att respektera reglerna på forumet så varken använder jag eller ger ut namnet på det konto. Men det där med att ha suttit här i flera år utan konto måste vara en typiskt GTAsajten-grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Woho, vi är överens Nämen folk verkar ha nån mani på att ha varit här så himlans länge alltså.. Jag säger ju att det är svårt att slita sig härifrån. (Har ju t.o.m. hört att rabarben kikar in med jämna mellanrum ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (Har ju t.o.m. hört att rabarben kikar in med jämna mellanrum ) Det är väl inte så lustigt, att vänja av honom från sajten måste ju vara som att få en kedjerökare att sluta röka på en minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Bump. A: Detta är min åsikt. B: Du har fel. A: Nej, inte från min synvinkel. B: Näe, men jag tycker fortfarande du har fel. A: *SUCK* Ta det över PM så vi undviker att för en gångs skull DISKUTERA något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Emo hårstilen är ganska vanlig bland medlemmarna här på 'sajten. Redigerad 17 februari, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts