kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Ny medlem: Jag gillar fisk Admin: Fisk är äckligt gammal medlem1: Ja, fisk suger. gammal medlem2: Ja, fisk är så jävla äckligt. gammal medlem3: Fisk är fan det äckligaste som finns. Alla oldies tror de är så jävla tajt med modsen och att de får några slags 'pluspoäng' av dom. annan klassiker: Ny medlem: LOL!!!! Admin: Åh, vad störande du är *bannar* Gammal medlem: LOLBOLL!!!!!!!! Admin: Hahahahhaha. Håller helt o hållet med dig....... Det är få som sedan vågar stå upp för det man sagt..... Redigerad 4 december, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Sammanhållning är för det mesta riktigt bra, vilket kan göra det svårt att som ny komma in i den gargong som finns på forumet. Och vi som är aktiva här på forumet känner varandra ganska bra. Svenskt uppslagsord jargong jargongen jargonger subst. typiskt sätt att uttrycka sig (inom en yrkesgrupp etc) Gillar er alla! (dig med skribb trotts att du kritiserar mig 24/7 ) This post has been edited by Vice.: Dec 4 2006, 09:16 Du får skylla dig själv när du skriver och tänker som en... något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Svenskt uppslagsord jargong jargongen jargonger subst. typiskt sätt att uttrycka sig (inom en yrkesgrupp etc) Du får skylla dig själv när du skriver och tänker som en... något. Hehe, ja det är tur att du så felfri skribb. Stavar man dåligt så är det ju ett tecken på dumhet, det finns ju aldrig andra orsaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hehe, ja det är tur att du så felfri skribb. Stavar man dåligt så är det ju ett tecken på dumhet, det finns ju aldrig andra orsaker... Jag har aldrig, och jag upprepar - ALDRIG - påstått att jag är felfri. Detta gäller även sambandet mellan stavning och dumhet - jag har aldrig påstått dess eventuella existens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Jag har aldrig, och jag upprepar - ALDRIG - påstått att jag är felfri. Men Vice. har aldrig påstått att du påstått att du är felfri. Du har i för sig aldrig påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri. ... Men Vice. har aldrig påstått att du har påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri. ... Förlåt... Äh, jag vet inte exakt vad som är typiskt forumet. Redigerad 4 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Alla tröga idioter som inte fattar att när en tråd är låst så ska det inte öppnas en ny likadan. Alla tröga idioter som skapar en tråd om en grej som ligger typ längst upp i listan bland topics i t ex Allmänt. Det tycker jag är ganska typiskt GTAsajtens forum. Redigerad 4 december, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Men Vice. har aldrig påstått att du påstått att du är felfri. Du har i för sig aldrig påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri. ... Men Vice. har aldrig påstått att du har påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri. ... Förlåt... Äh, jag vet inte exakt vad som är typiskt forumet. Appropå ingenting så måste en punkt i slutet av ett namn vara den jobbigaste uppfinningen i världshistorien. Jag säger bara "aj". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Appropå ingenting så måste en punkt i slutet av ett namn vara den jobbigaste uppfinningen i världshistorien. Jag säger bara "aj". Jag är så punktfixerad, så att jag till och med sätter punkt i namnen på mina bilder och noveller när jag sparar dom på min lilla plåtburk. OnT, som vi brukar kalla det; All besserwissrighet. Gör man, eller skriver, något som är fel så kommer alltid en "perfekt" medlem och måste rätta till det, med ett skapligt otrevligt inlägg. Hum, mja, så ja. Jag är ju dock inte medlem på så många forum, tre i sin helhet, men inget utav dom andra som jag besöker då och då så finner jag dessa besserwissrar som måste slicka svenska språkets stjärterumpa, upp och ner. Man behöver inte ha dyslexi för att ha skriv- och läs-svårigheter. Mja, hum, det är allt för så länge, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Trådar som spårar ur (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Appropå ingenting så måste en punkt i slutet av ett namn vara den jobbigaste uppfinningen i världshistorien. Jag säger bara "aj". Det jag förundras mest över är hur mycket det är som du stör dig på. Att gå omkring och störa sig på små saker måste verkligen vara en tung börda att bära. Bara släpp taget och njut av livet istället skabb.. skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Det mest typiska måste ju vara den ständiga kampen om respekt av admins och moderatorer... Kan inte påstå att jag är nå bättre... Men så är det bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Alla officella trådar som utnämns av medlemmarna. Att man måste vara med i en grupp för att ha en åsikt, som Umberto sa (tror jag) Sen håller jag med dom felste i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Li3k b00m @$$å 1337-speak führ the win. ----- Typiskt? Vice nöter på i Dagens lol (Stell ) skribb klagar på Vice Stell och resten av forumet mot VaXXor i 'Emo-tråden' - Me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 GTAsajten har världens mest drogpropagandaskadade ungar. Mja... Håller nog inte med dig. Överlag är medlemmarna snarare MER drogliberala här än på många andra håll, vill jag påstå. Alla tar forumet på så jävla stort allvar ibland att man undrar om dom är sinnesjuka! True true.. Sammanhållning är för det mesta riktigt bra, vilket kan göra det svårt att som ny komma in i den gargong som finns på forumet. Och vi som är aktiva här på forumet känner varandra ganska bra. Ja, det är lite familjeföretag över det hela, på gott och ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Typsikt gör GTAsajten är(på senaste tiden) Hultan är ej så aktiv, spam, och alla påhopp på vad man än skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Att fråga om självklara saker. Idag gick jag ut i snön bara för att den var så fin och söt Menar du verkligen att du gick ut i snön bara för att den var så fin och söt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Dramat måhända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Att alla trådar måste ha en betydelse. Man får inte ha kul typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Att alla trådar måste ha en betydelse. Man får inte ha kul typ.. Hur tror du det skulle se ut om dom inte behövde ha någon betydelse? Skulle dyka upp trådar som "Hej" "lol" "omg" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Alla är så seriösa och översnälla för att vinna respekt. Vad för respekt? Ja, ingen vet, det är GTAsajtens hemlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts