Jump to content

Vad är typiskt GTAsajtens Forum?

KalleR
 Share

Recommended Posts

Ny medlem: Jag gillar fisk

Admin: Fisk är äckligt

gammal medlem1: Ja, fisk suger.

gammal medlem2: Ja, fisk är så jävla äckligt.

gammal medlem3: Fisk är fan det äckligaste som finns.

Alla oldies tror de är så jävla tajt med modsen och att de får några slags 'pluspoäng' av dom.

annan klassiker:

Ny medlem: LOL!!!!

Admin: Åh, vad störande du är *bannar*

Gammal medlem: LOLBOLL!!!!!!!!

Admin: Hahahahhaha. :mellow:

Håller helt o hållet med dig.......

Det är få som sedan vågar stå upp för det man sagt.....

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sammanhållning är för det mesta riktigt bra, vilket kan göra det svårt att som ny komma in i den gargong som finns på forumet. Och vi som är aktiva här på forumet känner varandra ganska bra.

Svenskt uppslagsord

jargong
jargongen jargonger subst.

typiskt sätt att uttrycka sig (inom en yrkesgrupp etc)

Gillar er alla! (dig med skribb trotts att du kritiserar mig 24/7 :mellow: )

This post has been edited by Vice.: Dec 4 2006, 09:16

Du får skylla dig själv när du skriver och tänker som en... något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svenskt uppslagsord

jargong
jargongen jargonger subst.

typiskt sätt att uttrycka sig (inom en yrkesgrupp etc)

Du får skylla dig själv när du skriver och tänker som en... något.

Hehe, ja det är tur att du så felfri skribb.

Stavar man dåligt så är det ju ett tecken på dumhet, det finns ju aldrig andra orsaker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ja det är tur att du så felfri skribb.

Stavar man dåligt så är det ju ett tecken på dumhet, det finns ju aldrig andra orsaker...

Jag har aldrig, och jag upprepar - ALDRIG - påstått att jag är felfri. Detta gäller även sambandet mellan stavning och dumhet - jag har aldrig påstått dess eventuella existens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig, och jag upprepar - ALDRIG - påstått att jag är felfri.

Men Vice. har aldrig påstått att du påstått att du är felfri.

Du har i för sig aldrig påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri.

... Men Vice. har aldrig påstått att du har påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri.

... Förlåt...

Äh, jag vet inte exakt vad som är typiskt forumet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla tröga idioter som inte fattar att när en tråd är låst så ska det inte öppnas en ny likadan.

Alla tröga idioter som skapar en tråd om en grej som ligger typ längst upp i listan bland topics i t ex Allmänt.

Det tycker jag är ganska typiskt GTAsajtens forum.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Vice. har aldrig påstått att du påstått att du är felfri.

Du har i för sig aldrig påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri.

... Men Vice. har aldrig påstått att du har påstått att Vice. har påstått att du har påstått att du är felfri.

... Förlåt...

Äh, jag vet inte exakt vad som är typiskt forumet.

Appropå ingenting så måste en punkt i slutet av ett namn vara den jobbigaste uppfinningen i världshistorien. Jag säger bara "aj". :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå ingenting så måste en punkt i slutet av ett namn vara den jobbigaste uppfinningen i världshistorien. Jag säger bara "aj". :mellow:

Jag är så punktfixerad, så att jag till och med sätter punkt i namnen på mina bilder och noveller när jag sparar dom på min lilla plåtburk.

OnT, som vi brukar kalla det; All besserwissrighet. Gör man, eller skriver, något som är fel så kommer alltid en "perfekt" medlem och måste rätta till det, med ett skapligt otrevligt inlägg. Hum, mja, så ja. Jag är ju dock inte medlem på så många forum, tre i sin helhet, men inget utav dom andra som jag besöker då och då så finner jag dessa besserwissrar som måste slicka svenska språkets stjärterumpa, upp och ner.

Man behöver inte ha dyslexi för att ha skriv- och läs-svårigheter.

Mja, hum, det är allt för så länge, jo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag förundras mest över är hur mycket det är som du stör dig på.

Att gå omkring och störa sig på små saker måste verkligen vara en tung börda att bära. Bara släpp taget och njut av livet istället skabb.. skribb

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajten har världens mest drogpropagandaskadade ungar.

Mja... Håller nog inte med dig. Överlag är medlemmarna snarare MER drogliberala här än på många andra håll, vill jag påstå.

Alla tar forumet på så jävla stort allvar ibland att man undrar om dom är sinnesjuka!

True true.. :mellow:

Sammanhållning är för det mesta riktigt bra, vilket kan göra det svårt att som ny komma in i den gargong som finns på forumet. Och vi som är aktiva här på forumet känner varandra ganska bra.

Ja, det är lite familjeföretag över det hela, på gott och ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor