Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skaffar det la om ca... 2-3 år. Tog så lång tid innan XP blev av med dom flesta buggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ska kanske skaffa. Får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Någon gång skaffar jag väl det, men det blir när datorn mår bättre och priset sjunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ska skaffa det någon gång i framtiden. Om det kör spel bättre med DX10 så är det ju bra. Men om det käkar upp prestanda så spelen går sämre så väntar jag tills jag skaffar en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Siting here and playing on my computer when suddenly Windows Vista jumps at me and chomp me in the neck. Draws a gun, throws it down on the floor and shoot and scream "DIE BABY DIE" Sämst poll Nullvote DÖD ÅT VISTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Ska skaffa det nångång.. Kanske nästa gång jag måste formatera om datorn eller när jag blir tvungen att byta Edit: Btw jag har hör att Vista går in i Windows Klassiskt utseende när man kör fullskärmsprogram, som typ spel, så att man inte ska förlora så mycket kraft.. stämmer det? :/ Redigerad 3 december, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Nöll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Siting here and playing on my computer when suddenly Windows Vista jumps at me and chomp me in the neck. Draws a gun, throws it down on the floor and shoot and scream "DIE BABY DIE" Jösses... Får jag tag på en dator med lite mer kräm är Vista givet, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Kanske, om det är bra pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Kanske skaffar det, men än så länge så duger XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ändrar mitt svar--- Skaffar när DX10 kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ja, jag ska skaffa det så fort man lyckas ta bor Palladium och allt vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 XP duger bra, men om 2-3 år, då ska jag väl köpa det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 XP duger bra, men om 2-3 år, då ska jag väl köpa det..... Är du välbärgad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Är du välbärgad? Nee, inte väldigt, är en medel-svensson kan man väl säga. XP duger för mig, ser inte någon anledning att köpa Vista då XP fyller alla mina behov för tillfället (som någon redan hade sagt). Redigerad 4 december, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Är det tvång på att köpa Vista? Nullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Nee, inte väldigt, är en medel-svensson kan man väl säga. XP duger för mig, ser inte någon anledning att köpa Vista då XP fyller alla mina behov för tillfället (som någon redan hade sagt). I vilken vrå av hjärnan finner du den cell som anser det sobert att inhandla Vista? Bara undrar liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 I vilken vrå av hjärnan finner du den cell som anser det sobert att inhandla Vista? Bara undrar liksom. Förstog inte meningen direkt men som jag sa har jag inget behov att köpa det, låter lite som du försöker få mig att köpa det Sedan om det är sobert att inhandla Vista, det får man liksom avgöra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ja, jag ska nog "skaffa" det. Om jag börjar använda på heltid direkt är tveksamt. Testar nog på VMWare eller på en annan hårddisk, det läre väll krylla med osnälla maskar och virus så här i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Förstog inte meningen direkt men som jag sa har jag inget behov att köpa det, låter lite som du försöker få mig att köpa det Sedan om det är sobert att inhandla Vista, det får man liksom avgöra själv. Jag undrade med andra ord varför du vill köpa Vista över huvud taget, med tanke på prislappen bland annat. Men du kanske inte är en sådan som brukar piratkopior, i vilket fall jag förstår dig. Edit: Med, inte men. Redigerad 4 december, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts