Stora_tomtefar Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Asså, jag undrar en sak. När jag installerar House Party så står det när det är 3% kvar: "Sätt i disken 0 som innehåller filen Data3.cab." Men jag fattar inte vad i )&#""/ dom menar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Det följer normalt med 2 cd-skivor typ till alla The Sims-spel, så ta ut den skivan som sitter i och byt till skiva 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 du måste sätta i "the sims" (1) cd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det följer normalt med 2 cd-skivor typ till alla The Sims-spel, så ta ut den skivan som sitter i och byt till skiva 2 Originalet hade bara en CD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Originalet hade bara en CD... ...och house party har också bara en cd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 du måste sätta i "the sims" (1) cd... det är orginal cd:n jag menade... hade varit uppe sen jätte tidigt på morronen så jag skrev som en potatis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts