alexzander Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Morsan råkade slänga mitt och jag fattar skit hur man skulle skaffa ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Morsan råkade slänga mitt och jag fattar skit hur man skulle skaffa ett nytt Surfa ut på www.csn-kortet.se och be om ett nytt har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad jag har hört gäller det bara personer som har en familjeinkomst under X kr. Hahaha, ja då vet jag varför jag inte fick något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jasså? Det har jag ingen aning om, tror att alla studenter får ett. Läste det i gymnasieguiden har jag för mig. Blev lite besviken, man får ju massor av trevliga rabatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Läste det i gymnasieguiden har jag för mig. Blev lite besviken, man får ju massor av trevliga rabatter. Du kan få köpa mitt. (har aldrig använt det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Du kan få köpa mitt. (har aldrig använt det) Eller så kan han få köpa några CSNkonto-uppgifter av mig, sitter på ett antal. Varför man nu skulle vilja köpa tillgång till CSN-kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts