Azore Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Upptäckte detta då jag beställde Canis Canem Edit nyligen. Om ni har ett giltigt CSN-kort och tänkt handla på CDON så kan det lite enkelt bli något billigare. Detta fungerar så länge CDON har gratis frakt vilket är fram till 5:e december. Gå in på http://www.cdon.com och lägg någon/några varor i varukorgen. När du är klar trycker du dig till "Till kassan". Då skriver du in din email och lösenord (Har du ännu inget konto så är det bara att fixa det), sen beger du dig till http://www.csn-kortet.se och loggar in där. Väl där hämtar du "gratis frakt-koden" och skriver in den under "Rabattkod" på CDON. Sen trycker du bara på "Logga in" så vips så har ordern automatiskt blivit 29 kr billigare utöver den gratis frakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jo, men sen behöver man vara 18 år för att kunna beställa från CDON, så får vänta i ett halvår innan jag kan använda det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jo, men sen behöver man vara 18 år för att kunna beställa från CDON, så får vänta i ett halvår innan jag kan använda det där "Detta fungerar så länge CDON har gratis frakt vilket är fram till 5:e december. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Trodde cdon hade gratis frakt /alltid/ för alla med csn-kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Har aldrig hört talas om CSN. Är det ett ovanligt kort eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Har aldrig hört talas om CSN. Är det ett ovanligt kort eller? Verkligen inte. Alla som studerar från och med gymnasiet har ett. Kommer på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Verkligen inte. Alla som studerar från och med gymnasiet har ett. Kommer på posten. Jaha! Aja, jag kan ändå inte utnyttja detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jaha! Aja, jag kan ändå inte utnyttja detta. Om ett år kan du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Trodde cdon hade gratis frakt /alltid/ för alla med csn-kort? Ja visst har dom det, men nu var det ju inte den gratis frakten jag ville tipsa om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ja visst har dom det, men nu var det ju inte den gratis frakten jag ville tipsa om.. Jaha, nu fattar jag. Man använder både csn-gratis-frakten och jul-gratis-frakten! Undrar om cdon vet om att man kan göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jaha, nu fattar jag. Man använder både csn-gratis-frakten och jul-gratis-frakten! Undrar om cdon vet om att man kan göra så? Precis, då blir ena gratis-frakten en liten "rabatt" på priset istället. 379 kr kostar "Bully" och jag betalade 350 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Verkligen inte. Alla som studerar från och med gymnasiet har ett. Kommer på posten. . Jag har då inte sett röken av något kort ? Hur ser det där kortet ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 . Jag har då inte sett röken av något kort ? Hur ser det där kortet ut ? Nästan exakt såhär, fast med dina personuppgifter på framsidan. http://www.csn.se/English/Students/TheCSNCardAndYourInsurancePolicies/TheCSNcardTheStudentCardAndTheMecenatCard/kort_csn.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Mitt är gult.. EDIT: Ja precis... som kebabs Redigerad 3 december, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Nästan exakt såhär, fast med dina personuppgifter på framsidan. http://www.csn.se/English/Students/TheCSNCardAndYourInsurancePolicies/TheCSNcardTheStudentCardAndTheMecenatCard/kort_csn.gif Något sådant har jag inte sett, vad fan . det enda jag sett är ett gul/grönt kort med lite inslag av rött om jag int eminns fel, som gjorde att jag kunde gå på bio billigare och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Något sådant har jag inte sett, vad fan . det enda jag sett är ett gul/grönt kort med lite inslag av rött om jag int eminns fel, som gjorde att jag kunde gå på bio billigare och sådant. Jo, det kan man göra med CSN-kortet. Ganska mycket billigare har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Har förbeställt kristet utseendes nästa skiva nu! 50kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Lol, det funkar! Om Warcraft 2 Medallion kommer in i tid kommer jag lura dem två gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Verkligen inte. Alla som studerar från och med gymnasiet har ett. Kommer på posten. Vad jag har hört gäller det bara personer som har en familjeinkomst under X kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad jag har hört gäller det bara personer som har en familjeinkomst under X kr. Jasså? Det har jag ingen aning om, tror att alla studenter får ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts