Lajnux Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 My second Flashy.... Den där var inte så bra Unter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Gör du musiken själv? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. Tack för alla nedanstående kommentarer, det värmer att läsa! Redigerad 15 januari, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. Haha, det var ju roligt. Spelat till level 11 hittills. Redigerad 14 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. Haha nice! lvl 18 var ju assvår, hittade aldrig någon väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. Kul spel. Äntligen nåt som jag inte tröttnar på fem minuter.. fast det tog ju bara fem minuter att klara det men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. Jag klarade det Mycket roligt lir må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. PEPPRA PÅ MELLANSLAG JAG MÅSTE PEPPRA PÅ MELLANSLAG PEPPRA DÅ PEPPRA DÖDA DOM DÖDA DOM!!! Inte konstigt att mina tangentbord går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Bumpercraft, spel vi (jag och en norrman, med vem jag gör spel) släppte häromdagen. Tack för alla nedanstående kommentarer, det värmer att läsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Min första flash Edit: Äsch postar min andra också Flyga2.swf Gubbens_v_rld.swf Redigerad 20 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Min första flash Edit: Äsch postar min andra också Ingen av dem var spec bra Men, Ali g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Ingen av dem var spec bra Men, Ali g Vad exakt hade du förväntat dig? De e mina 2 första och jag gjorde dom bara på skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad exakt hade du förväntat dig? Om man får fråga: Vad, exakt, hade du förväntat dig för svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Om man får fråga: Vad, exakt, hade du förväntat dig för svar? Om jag ska vara ärlig hade jag inte ens förväntat mig ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Om jag ska vara ärlig hade jag inte ens förväntat mig ett svar Om jag ska vara ärlig, vad är det då för anledning till att lägga in dem i den här tråden, om du inte förväntar dig någon kommentar om dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det var då en väldans tjafs. Jag tyckte "Gubbens värld" var rolig. Iallafall tillsammans med musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Kanske ville jag bara visa upp dom, skärp er nu Kebab:Hehe tack Redigerad 22 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Efter några månaders stiljtje i Flashtråden bidrar jag med Prince of War 2, som blev klart för några dagar sedan! Yay edit: Justeja, en länk kanske vore bra. http://armorgames.com/play/2249/prince-of-war-2 Redigerad 18 september, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Efter några månaders stiljtje i Flashtråden bidrar jag med Prince of War 2, som blev klart för några dagar sedan! Yay edit: Justeja, en länk kanske vore bra. http://armorgames.com/play/2249/prince-of-war-2 Ååååh, älskvärt! Du är verkligen duktig! <3 Går inte att klara stage 18, det kryllar av dom ! Redigerad 18 september, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Stage 20, ganska trist då jag är tråkig och köper 10 bågskyttar, sen är det bara att stå still och hålla inne shift.. samt ta dom gubbarna som springer förbi ofc Jävligt nice annars ^^ Bossen @ 20 är cool Redigerad 18 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts