StellHell Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 A-hahem, du har många fler inlägg än mig, och du ligger även över mig på Today's top 10 posters. Kom igeeen, ta lite tårta. Jag har varit medlem längre än dig, och har mindre posts per day. Men sure, TÅÅÅRTAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag har varit medlem längre än dig, och har mindre posts per day. Men sure, TÅÅÅRTAAH! Öpöpöp, glöm inte att det finns vissa tider du varit inaktiv. Hallonen är mina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hallonen är mina... Så kan du inte säga, gästerna först. Du får det som blir kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ett återkommande ämne Att jag gjorde Hemkunskapen på en vecka och fick MVG , fast många andra satt hela terminen och fick g-vg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Då kan jag säga att jag är stolt över mitt VG+ jag fick på en svenska-saga, som jag slängde ihop på några timmar samt lämnade in en månad för sent. Tror faktiskt jag var bäst i klassen, t.o.m. ( ) Kanske skulle lägga in den i novelltråden, btw. Redigerad 21 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JockeSoder Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Lagade värmen i min bil idag. ... Så nu extraknäckar den som bastu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Lagade värmen i min bil idag. ... Så nu extraknäckar den som bastu.. Grattis din late jävel... Detta kunde du hatt ordnat för längesedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Kan göra ''den'' till 1 dm genom att vika ''den'' dubbel. Nejmen, jag är glad att jag ÄNTLIGEN tog godkänt i matte! Big time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Kan göra ''den'' till 1 dm genom att vika ''den'' dubbel. Nejmen, jag är glad att jag ÄNTLIGEN tog godkänt i matte! Big time! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Har du? måste adda dig på MSN bara för det ^^ en sak till i am proud över. jag tog mitt körkort idag Jaha! Det var DU som addade mig! Kom på en sak till, jag är jävligt stolt att ha lagt ner över ett års arbete på mitt rum (dock lite långsamt arbete)... Men resultatet blev skitbra! Post 1221 Redigerad 21 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 ? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag lyckades med att cykla omkull 6 ggr på en halvtimme Det är jag stolt över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ett MVG i idrott var man föga upphetsad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag kom 4:an i Skol OS i 6:an i mountainbike. Jag gjorde 2 volter med hjälp av studsimatta. Kommit upp i över 50km/h med min longboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts