antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Kvaliteten på din svenska ligger ju inte direkt på topp. Har VG i svenska Men jag skriver ofta slarvigt på tangentbord Redigerad 10 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Men jag skriver ofta slarvigt på tangientbord Då var även det där också bara ett slarvfel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Då var även det där också bara ett slarvfel? Han editerade bara in det. Stod rätt från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Då var även det där också bara ett slarvfel? Ja man kan se det så ja... Redigerad 10 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Han editerade bara in det. Stod rätt från början. Så han vill att det ska vara stavfel? Han kanske bara... spelar särskrivare och felstavare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Så han vill att det ska vara stavfel? Han kanske bara... spelar särskrivare och felstavare. Vi lämnar det här nu. Jag stavade fel för att jag är trött och jag skriver slarvigt på tangentbord. Så var det inte mer med det. Bara för att jag skriver fel när jag berätttar om en sak som gjort mig stolt behöver inte ni komma med en massa nedlåtande kommentarer om min stavning och relation till svenska. Om ni ser någon som skriver fel så skit i det istället för att 3 stycken ska börja ge komentarer på dennes stavning. Over and out Redigerad 10 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Vi lämnar det här nu. Jag stavade fel för att jag är trött och jag skriver slarvigt på tangentbord. Så var det inte mer med det. Bara för att jag skriver fel när jag berätttar om en sak som gjort mig stolt behöver inte ni komma med en massa nedlåtande kommentarer om min stavning och relation till svenska. Om ni ser någon som skriver fel så skit i det istället för att 3 stycken ska börja ge komentarer på dennes stavning. Over and out Ta det lugnt, vi tyckte bara det lät lite kul att du särskrev när du berättade om att du kom tvåa i en (stavnings)skrivtävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ta det lugnt, vi tyckte bara det lät lite kul att du särskrev när du berättade om att du kom tvåa i en (stavnings)skrivtävling. Ta det lungt? Jag har väl inte visat några tecken på att vara arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ta det lungt? Jag har väl inte visat några tecken på att vara arg? Jaja vi tyckte bara, som Kebab sade, att det där med skrivtävlingen var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ta det lugnt, vi tyckte bara det lät lite kul att du särskrev när du berättade om att du kom tvåa i en (stavnings)skrivtävling. Jaja vi tyckte bara, som Kebab sade, att det där med skrivtävlingen var roligt. Gjorde ni ? . Jag som endast slösade min dyrbara tid på det där inlägget för att mobba honom. Nu känner jag mig alldeles fel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Är det verkligen en prestation att äta lasagne då? Japp Ja, du skrev "Inte min mormors. " nyss, innan du editerade. ! Det skulle du inte se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Flest rätt i Svenska, läst upp en dikt för några hundra personer, till exempel. Redigerad 10 december, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Skulle ni bara skjuta 6 skott eller hade ni något bestämt mål? Vi hade mål. Varje bom gav ett tidstillägg på en minut, plus att vi var tvugna att träffa med två skott per runda för att överhuvudtaget få något märke alls. Det fanns en snubbe som sprang på över tio minuter mindre än mig, men han skjöt tio bom och blev utan märke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 En sån har jag! Rostlagning, blir mycket jobb i vinter, både med Dakotan och den, så... Det är en kommande prestation som jag om det går bra kommer att bli mycket stolt över! Har du? måste adda dig på MSN bara för det ^^ en sak till i am proud över. jag tog mitt körkort idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har du? måste adda dig på MSN bara för det ^^ en sak till i am proud över. jag tog mitt körkort idag Okej, alla håller sig undan från alla bilvägar de närmsta veckorna. Nej, men grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Att jag håller sån haxxig koll så jag vet att just det här inlägget är mitt 8000:e, och även 1% av forumets totala poster. Tjoho. Jag bjuder på tårta. Redigerad 18 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Att jag håller sån haxxig koll så jag vet att just det här inlägget är mitt 8000:e, och även 1% av forumets totala poster. Tjoho. Jag bjuder på tårta. Ja, grattis då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Flest rätt i Svenska, läst upp en dikt för några hundra personer, till exempel. Svenska med litet s. Sådetså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Att jag håller sån haxxig koll så jag vet att just det här inlägget är mitt 8000:e, och även 1% av forumets totala poster. Tjoho. Jag bjuder på tårta. Spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Spammare. A-hahem, du har många fler inlägg än mig, och du ligger även över mig på Today's top 10 posters. Kom igeeen, ta lite tårta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts