Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hur improviserade du allt jäkla brösthår han har? Haha, jag visade aldrig bröstet! Jag bar en Kiss-T-shirt med anti-U&Y-ringning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag har klarat rubiks kuben . Jag och min kompis är Rubiks Kub- nördar. Jag kommer snart klara den utan problem, min kompis rekord är på en minut och femtio sekunder. ... Ja, vi har inget liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag och min kompis är Rubiks Kub- nördar. Jag kommer snart klara den utan problem, min kompis rekord är på en minut och femtio sekunder. ... Ja, vi har inget liv... Jag har ärligt talat aldrig klarat en Rubiks kub. Förstår inte hur vissa kan klara det på några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag har ärligt talat aldrig klarat en Rubiks kub. Förstår inte hur vissa kan klara det på några sekunder. Det är inte särskilt många som har det. Det finns vissa tekniker att gå tillväga på när man löser dem, proffsen chansar inte bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Hmmm... Nu i veckan skulle vi ta ett märke här i lumpen. Målet var att springa två km, skjuta sex skott, springa två km till och skjuta ytterligare sex skott. Jag lyckades uppnå kraven för guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Hmmm... Nu i veckan skulle vi ta ett märke här i lumpen. Målet var att springa två km, skjuta sex skott, springa två km till och skjuta ytterligare sex skott. Jag lyckades uppnå kraven för guld! Skulle ni bara skjuta 6 skott eller hade ni något bestämt mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 VG+ på Bilogin ... MVG i nian om jag håller samma takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Skulle ni bara skjuta 6 skott eller hade ni något bestämt mål? Antar att dom hade mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Kommit 2:a i en skrivar tävling en gång Kändes rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Kommit 2:a i en skrivar tävling en gång Kändes rätt bra Det kan inte varit speciellt hög nivå i den tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Det kan inte varit speciellt hög nivå i den tävlingen Damn! Du snodde min replik. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Kommit 2:a i en skrivar tävling en gång Kändes rätt bra 2005 års uppsatstävling Ni ska skriva en berättelse på minst 2, max 5 sidor om ämnet: s ä r s k r i v n i n g Ni har 180 minuter på er från och med nu. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag har ätit av min mormors lasagne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag har ätit av min mormors lasagne! Men... lasagne är ju skitgott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Det kan inte varit speciellt hög nivå i den tävlingen Menar du att jag är dålig på att skriva? Redigerad 10 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Men... lasagne är ju skitgott. Har jag sagt något annat? Redigerad 10 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Har jag sagt något annat? Är det verkligen en prestation att äta lasagne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Har jag sagt något annat? Ja, du skrev "Inte min mormors. " nyss, innan du editerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Menar du att jag är dålig på att skriva? Kvaliteten på din svenska ligger ju inte direkt på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Kvaliteten på din svenska ligger ju inte direkt på topp. Jag tyckte mest det var lite småskoj att du gjorde en så klockren särskrivning i ordet "skrivar tävling" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts