Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Yes! Jag är bättre än någon.. Fick 155p Haha! Eller vänta, har jag räknat fel nu?? 10 poäng för g. Då får man 160 för g i allt! Isånnafall hade jag 185, minns inte hur jag räknat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Haha! Eller vänta, har jag räknat fel nu?? 10 poäng för g. Då får man 160 för g i allt! Isånnafall hade jag 185, minns inte hur jag räknat! FAAN! Jag får väl förbli sämst då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag har klarat rubiks kuben . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag har klarat rubiks kuben . Klarade den när jag var 5-6 : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Klarade den när jag var 5-6 : P Hade du "blandat" den själv då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kom på en sak till som jag är glad över. Och det är att jag lyckades se till så att en stor del av forumiterna fick gratis filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jadu det här var svårt Min moped som jag har renoverat.Att jag träffade en jätte bra vänAtt jag har min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Att jag gjorde en termins Hemkunskap (teoretiskt) på en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Att jag gjorde en termins Hemkunskap (teoretiskt) på en vecka Haha, vi hade också två uppsatser, riktigt stora, som pågick under en hel termin, jag gjorde de två på två dagar Sista helgen vill säga, men jag fick VG på båda trots det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) När vi ändå är inne på det, så är jag rätt nöjd över att ha fjäskat mig till ett MVG i hemkunskap. Visst att jag gjorde bra inlämningsarbeten/prov, men jag förtjänade det verkligen inte ändå. Redigerad 8 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Haha, vi hade också två uppsatser, riktigt stora, som pågick under en hel termin, jag gjorde de två på två dagar Sista helgen vill säga, men jag fick VG på båda trots det. Jag som är stolt över att jag har gjort klart Matte A kursen nu innan jul istället för att göra den på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Haha, vi hade också två uppsatser, riktigt stora, som pågick under en hel termin, jag gjorde de två på två dagar Sista helgen vill säga, men jag fick VG på båda trots det. Baha, själv har man inte gjort klart hemkunskaps läxan vi hade till för 3 veckor sedan. :/ Enbart ett slarv fel, då jag tappade bort den dagen efter vi fått den, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag som är stolt över att jag har gjort klart Matte A kursen nu innan jul istället för att göra den på ett år. Man gör inte matte A under ett helt läsår väl ? Den är ju bara 100 poäng lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Man gör inte matte A under ett helt läsår väl ? Den är ju bara 100 poäng lång. Jopp. Resten av min klass (jag går ju som sagt med naturarna i matten( )) Ska börja med B i tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jopp. Resten av min klass (jag går ju som sagt med naturarna i matten( )) Ska börja med B i tvåan. Haha, sega noobs . Vi börjar med B under vårterminen, yes sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är stolt över att jag kan memorera alla scener ur andra säsongen av Scrubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tog ut hela underarmen ur röven och satte igång med gymmandet igen idag Känns skönt att vara lite nyttig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Vi börjar med B under vårterminen, yes sir. Copy that, alfa beta charlie, over. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) När jag ställde upp i vår skolas "Sikta mot Stjärnorna" som Paul Stanley i Kiss 1999. Jag kom inte riktigt ihåg vilken plats vi hamnade på men vi fick diplom i alla fall och då vart jag jävligt stolt. Redigerad 8 december, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 När jag ställde upp i vår skolas "Sikta mot Stjärnorna" som Paul Stanley i Kiss 1999. Jag kom inte riktigt ihåg vilken plats vi hamnade på men vi fick diplom i alla fall och då vart jag jävligt stolt. Hur improviserade du allt jäkla brösthår han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts