StellHell Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Var det inte någon liknande topic där någon hade dratt i den sure typ 20 gånger, så den hade blivigt helt svullen.. Har för mig att det var här jag läste det, annars vad det på FB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Var det inte någon liknande topic.. Det stämmer nog ganska fint, har ett minne om den också. Redigerad 4 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Klarat truck körkort, kranförarbevis för både fordonsmonterad kran och vagnsmonterad kran med kommentaren "bäst i klassen" och att jag lyckats restaurera en bil som stog under en gran, från skrot till jävigt bra bil =) (lancia a112 abarth) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Var det inte någon liknande topic där någon hade dratt i den sure typ 20 gånger, så den hade blivigt helt svullen.. Har för mig att det var här jag läste det, annars vad det på FB. Det var på FB. Men nån länkade här ifrån dit om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (lancia a112 abarth) En sån har jag! Rostlagning, blir mycket jobb i vinter, både med Dakotan och den, så... Det är en kommande prestation som jag om det går bra kommer att bli mycket stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Är väl mest saker inom skolan då. Typ att jag fick premie inom kemi när jag slutade nian. Bild när jag tar emot priset (boken i min hand ) och får äran att krama om biträdande rektor Även stolt för mina prestationer inom skolans novelltävling, som jag skrivit lite om i novelltråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Är så jävla stolt för att ja fick 110 p när ja gick ut 9:an (skryt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kom tvåa på en F.E.A.R Combat server med medelmåtta spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Är så jävla stolt för att ja fick 110 p när ja gick ut 9:an (skryt) Hahahahhahhahhahahaha .... Grattis. Det märks lite granna på kvalitéten på dina posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Är så jävla stolt för att ja fick 110 p när ja gick ut 9:an (skryt) Haha jösses. En annan var missnöjd över 240 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Haha jösses. En annan var missnöjd över 240 Då kan ju jag passa på att säga att jag rättså nöjd med mina 270 poäng Skulle nog kunna höja mig i några ämnen till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Haha jösses. En annan var missnöjd över 240 Hmm 240 det hade jag vart väldigt stolt över jag fick 210 poäng mindre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hmm 240 det hade jag vart väldigt stolt över jag fick 210 poäng mindre än dig . Vad gör du om lektionstiderna igentligen ? Tweak, sluta, du gör mig ledsen över mina fjuttiga poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Tweak, sluta, du gör mig ledsen över mina fjuttiga poäng Fjuttiga? Mitt självförtroende går i botten tillsammans med mina 175 poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Du ska vara jävla gla du, som åtmonstone har vg i några ämnen. Hade fått de i hk om ja inte sagt år läraren o dra åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Då kan ju jag passa på att säga att jag rättså nöjd med mina 270 poäng Skulle nog kunna höja mig i några ämnen till. Räknar du med 16 eller 17 betyg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Var det inte någon liknande topic där någon hade dratt i den sure typ 20 gånger, så den hade blivigt helt svullen.. Har för mig att det var här jag läste det, annars vad det på FB. Det var nog, som Vice. sa, på FB... men det har funnits likanande frågor i "Sex & Sånt" tråden, för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Haha jösses. En annan var missnöjd över 240 240 är utanför min räckvidd! Jag fick 85! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 240 är utanför min räckvidd! Jag fick 85! Yes! Jag är bättre än någon.. Fick 155p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 1. Jag har grävt en grop. Jättedjup och ganska lång. 2. Jag har gått upp många kilo denna höst. Biff-kilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts