Tweak Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Flyttat från Sverige. Men nån gång får du ju avslöja var du bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Till Vice City ser du väl? Kolla i hans profil. Jahaaa haha, i hans drömmar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Är ganska stolt över den här Trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Förtära ett helrör + lite 96%ig sprit på kvällen/natten, och sen vara på jobbet klockan 6 morronen efter är jag lite förvånad/stolt över att ha lyckats med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ajdå. Vad hade du gjort då egentligen? Varit vaken jätte länge. Tror det var 80 timmar sammanlagt jag var vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Jag är glad att jag fick VG på mitt 8,5 sids arbete i SO om Japan. Redigerad 3 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Finland. Since 2001. Vafan.. Jag trodde att du bodde på någon söderhavsö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Sovit i 23 timmar och 45 minuter Känn dig slagen, jag sov från en måndag till en onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag är stolt över att ha hamnat med i både text och bild i lokaltidningen hela fyra gånger 1:a gången: När jag gick i 1:an så kom tidningen på besök eftersom det var första skoldagen och då var jag den enda i klassen som hade kostym på mig och då tog dom kort och snacka lite med mig 2:a gången: I 3:an, kom jag bara med på bild, skolan skulle läggas ner kanske och då hade vi något möte och då satt jag på första bänkraden. 3:e gången: Jag var på något väldigt tråkigt evenemang, när jag gick i 4:an och så såg väl fotograferna hur tråkigt jag hade och så tog dom kort på mig utan att jag märkte något och vips så var man med i tidningen nästa morgon 4:e gången och sista gången, det var ganska längesen det också då jag gick i 6:an och vi hade nån väldigt oseriös konstutställning (?) och då var tidningen där och snacka med mig om min "fina" målning som jag hade ritat Hade ritat av Mona-Lisa och den såg väldigt ful ut men va f*n, gick ju bara i 6:an då Sedan är jag väldigt stolt över att ha hamnat i riks-nyheterna. Jag gick i 7:an och var i Estland på semester, på något evenemang då jag plötsligt blev intervjuad av ett nyhetsankare. Jag trodde just då att det var väl nån lokal tv-kanal men sedan när man kollade på nyheterna på kvällen för säkerhets skull att man inte blev intervjuad av dom så var man med där i en 1-minuts intervju. Haha, det var så jä*la roligt att se sig i tv-rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Jag är stolt över att ha lyckas få tag i rättigheterna att besöka en livstidsfånge i det omtalade Bangkok Hilton! Det är en prestation... Redigerad 4 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Att jag vågade ta det där sista steget med Dani. Kicken: En prestation är något man har GJORT som man är stolt över. Du ställde dig framför kameran en massa gånger. Grattis, du har bra självförtroende. Redigerad 4 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Känn dig slagen, jag sov från en måndag till en onsdag. Du lär ju ha haft ont i ryggen när du vaknade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Att jag vågade ta det där sista steget med Dani. Kicken: En prestation är något man har GJORT som man är stolt över. Du ställde dig framför kameran en massa gånger. Grattis, du har bra självförtroende. Okej, okej, men jag är glad över att jag vågade (hade bra självförtroende) att verkligen posera på en bild och bli intervjuerad, det är ju många som inte vågar. Och det kan man väl räkna som en prestation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag har börjat ge tillbaka de pengar som jag lånar utav folk. Måhända att det är för att jag endast har två personer kvar som lånar ut till mig, eller för att jag äntligen har råd att lämna tillbaka. Men jag är stolt över det i vilket fall som helst. Eh.. Ja, hum. Något vettigt. Ih... Hm, när jag tänker efter sisådär. Ja... Jag är även stolt över att, hum, jag faktist klarade av dom nationella proven, i alla tre ämnena, ja. Det var inget jag hade förväntat mig, speciellt inte i svenska. Men, ja, nu gjorde jag det. Eh... Ja. Det var nog allt jag hade att komma med. Hmr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 ... ingen vill höra vad jag är stolt över... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 ... ingen vill höra vad jag är stolt över... :'( Hoho *vinka som en efterbliven idiot*. Jag vill... ---- Jag är ganska stolt över att jag vågade ställa mig på scen och spela sex låtar med bandet på Apslätten framför massa människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Du lär ju ha haft ont i ryggen när du vaknade.. Haha, jag var sliten som fasen. Men jag var ganska sjuk också! Alla säger att jag hade mumlat med dom, men jag minns ingenting själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Känn dig slagen, jag sov från en måndag till en onsdag. Okej, så du sov 15 min mer? Går du och lägger dig 23:59:59 på måndagnatten och vaknar 00:00:00 på onsdagsmorgonen så har du sovigt i 24timmar och 1 sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Okej, så du sov 15 min mer? Går du och lägger dig 23:59:59 på måndagnatten och vaknar 00:00:00 på onsdagsmorgonen så har du sovigt i 24timmar och 1 sekund. Sant. Men jag somnade runt 8 och vaknade runt 11. det blir, få se nu, 39 timmar ungefär...! Med 41 graders feber går mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Sovit i 23 timmar och 45 minuter Aww. Jag lade mig ju som sagt kl 13:40 igår och blev väckt 6:40 idag. Det är... 18 timmar. Skulle jag inte ha blivit väckt skulle jag nog kunnat ha sova till 10:00 utan problem. F'resten, eftersom det är GTAsajtens forum, finns det ingen ensam jävel som är stolt över antal onaneringar på en dag? Redigerad 4 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts