Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ja, ni förstår nog vart jag vill komma. Berätta om saker som ni åstadkommit som gjort er stolda/nöjda. Det kan vara precis vad som helst! Själv är jag grymt nöjd över mitt resultat på nationella proven i nian. Jag hade MVG i alla utom ett (muntligt i engelska, fick VG+). Fattar faktiskt inte hur jag lyckades. En annan sak jag är glad över är att jag har börjat träna. Hade inte gymmet funnits i samma hus som skolan så hade jag nog aldrig börjat med det, och då hade jag fått gå runt och se lång och klen ut för alltid. Jag har inte något specifikt (gymrelaterat) som jag har presterat, utan det är mest helheten (att jag går dit) som jag är väldigt nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Men shit, jävla kukmätar-tråd.. Du vill ju bara skryta över saker du har gjort Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag hittade en 10 krona imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Klarade F.E.A.R. Extraction Point för en dag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skolarbeten..... har MVG ialla uppgifter i Samhälle A hitills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Är stolt över att ha vunnit Guld i Norrlands Cupen i Taekwondo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Måste väl erkänna att jag är ganska stolt över att ha haft MVG i alla riktiga ämnen i högstadiet, inte för att det spelar någon som helst roll dock, "minst VG" i allting i gymnasiet också på de senaste omdömena. Jag är ganska stolt över att ha slagit en jävla massa topprankade spelare. Prestationer på träningen genom en jävla massa år som har gett mig grym grundfysik och sjukliga magrutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Klarade F.E.A.R. Extraction Point för en dag sedan. Samma här! Att jag klarade Safety Grab och Tail Grab på skidor i vintras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sovit i 17 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Men shit, jävla kukmätar-tråd.. Du vill ju bara skryta över saker du har gjort Kebab Nej, bara intresserad över folks prestationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Zomg. Som Tweak sa, kukmätartråd. Är stolt över att jag hittade en 500-lapp i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Denna helgen blev en hel halv vit helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Att jag alltid likförbannat lyckas klara mig, vad jag än går igenom! Jag ordnar jämt alla småproblem typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sovit i 17 timmar. Sovit i 23 timmar och 45 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sovit i 23 timmar och 45 minuter Ajdå. Vad hade du gjort då egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sovit i 23 timmar och 45 minuter Känner mig lite efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Flyttat från Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Flyttat från Sverige. Till .... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Till Vice City ser du väl? Kolla i hans profil. Redigerad 3 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Till Vice City ser du väl? Kolla i hans profil. Klockren!. --- Jag har lyckats städat rummet idag (på 3.51 Minuter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts