Littlemanie Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Halo, kan du skriva lite härliga minnen om den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Fick näsbenet brutet när en kompis slogen bandy klubba rätt på näsan, i 1:an. Blödde as mycket.....Har aldrig blödit näsblod sen dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Fick näsbenet brutet när en kompis slogen bandy klubba rätt på näsan, i 1:an. Blödde as mycket.....Har aldrig blödit näsblod sen dess Så är det för mig med. Jag blödde alltid näsblod innan jag bröt näsan, efter så har jag aldrig haft näsblod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Så är det för mig med. Jag blödde alltid näsblod innan jag bröt näsan, efter så har jag aldrig haft näsblod. Bara för det vill jag bryta näsan När jag är trött så får jag näsblod, händer varje kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts