Svamp-Svensson Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hejsan! jag satt på en nrg och provade att slå in jetpackfusket o de funkade.Det går att göra i bilar också. Då går det mycket fortare, de blir untgefäer samma sak som när man lutar sej halvt framåt på moptorcykel fast man kan ju svänga nu. Nån annan som provat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Det finns nog ganska många trådar om detta. Jag testade det för ungefär 1.5 årsen. Jag märkte dock nästan ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hejsan! jag satt på en nrg och provade att slå in jetpackfusket o de funkade.Det går att göra i bilar också. Då går det mycket fortare, de blir untgefäer samma sak som när man lutar sej halvt framåt på moptorcykel fast man kan ju svänga nu. Nån annan som provat detta??? För gammalt trick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Man lyfter så härligt i nerförsbackarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Gammalt! Älskar det knepet. I SF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Det finns nog ganska många trådar om detta. Jag testade det för ungefär 1.5 årsen. Jag märkte dock nästan ingen skillnad. Konstigt att du inte märkte nån skillnad man åker ju mycke fortare iaf me motorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Märker inte heller nån skilldnad Redigerad 5 december, 2006 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 fast man kan ju svänga nu. Kan man inte svänga annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kan man inte svänga annars? På PC (och kanske inte nån annanstans heller) kan man inte svänga samtidigt som man pushar sig mot tanken på motorcykeln. Då slutar han pusha och svänger istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts