Vice. Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Någon mer som inte får ett aktiverings mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Någon mer som inte får ett aktiverings mail? Titta skräppostmappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Det är orginalstilmallen som suger. Går att byta. Ah tack, nu är den värd att besöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Titta skräppostmappen Jag har gjort det. Inget. Och jag reggade mig vid 10 tiden i morse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag har gjort det. Inget. Och jag reggade mig vid 10 tiden i morse SÄKER på att du skrev rätt mail? Mitt damp ner i brevlådan direkt efter min registrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 SÄKER på att du skrev rätt mail? Mitt damp ner i brevlådan direkt efter min registrering. Ja klart. När jag försöker igen står det bara att e-mailen redan är registrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ja klart. När jag försöker igen står det bara att e-mailen redan är registrerad. Kontakta administratörerna där så kan de säkert aktivera det manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Har registrerat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag har samma problem som vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Du är bara sur för att du inte vet hur man gör. Äsch, så dum kan man inte vara och det är det stora problemet med dagens fildelning. Det är för lättillgängligt. Annat var det förr.. *blir nostalgisk* :'( Reggade mig nu btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Så trevligt... men jag ser inte vad som skulle gynna mig om jag registrerade mig. Men det är ju bra att någon lyckas med ett eger community! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Reggat mig!! Redigerad 3 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Har reggat mig jag å nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts