Shady_4_life Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Tja, jag har haft detta nån månad nu, såg det i affären och va bara tvungen att inköpa det! aja, iallafall så sparas spelet när jag gör lag, eller klarar på singelplayer.. men så fort jag ska spara i alternativ menyn så funkar inte det??? någon annan som har detta problemet? vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Då kanske bara inställningarna sparas? Who knows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Testa att avmarkera skrivskyddet på hela mappen. Hägerklick -> egenskaper -> bort med skrivskydd. Ibland funkar det inte att få alla avmarkerade på det sättet, så då får du ta hägerklick -> sök. Skriv * och tryck enter, så får du rätt många resultat. Tryck Ctrl+A och sedan högerklick -> egenskaper -> avmarkera skrivskydd. Annars vet jag inte vad det kan bero på, sånt där är jäkligt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts