Alpha Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Så... är det någon här som lyssnar på någon form utav Japansk Musik, eller kanske hört några låtar? Själv är jag rätt så inbiten i Japansk Rock(Jrock), samt Jpop(Japansk Pop). Favoritgrupperna inom Jrock är nog Dir en Grey, The GazettE, UVERworld och många andra. När det gäller Jpop så har jag bland annat Utada Hikaru som storfavorit (Hon är bland annat den som sjunger till intro låtarna på både Kingdom Heart och Kingdom Hearts 2). Jag vet att Japansk musik inte passar exakt ALLA. Men iallafall är det kanske värt en provlyssning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 The Final med Dir en Grey är i princip den enda låten jag har hört. But I liked it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Har inte hört nån mer japansk musik än The Black Mages. Ska lyssna lite sen och höra hur det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lyssnade en del på ASIAN KUNG-FU GENERATION förut, rätt skön musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lyssnade en del på ASIAN KUNG-FU GENERATION förut, rätt skön musik. Har hört en låt utav dem. Rätt bra är de. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lyssnade en del på ASIAN KUNG-FU GENERATION förut, rätt skön musik. Haruka Kanata är ju skön som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag vet att Japansk musik inte passar exakt ALLA. Ack, detta djärva påstående! Du tror inte att samma regel gäller för ungefär all annan musik också? JK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 MUCC- Ryuusei är hyfsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu när ett par tar upp Naruto låtar, kan jag säga att Wind - Akeboshi är skön som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu när ett par tar upp Naruto låtar, kan jag säga att Wind - Akeboshi är skön som fan. Jopp den är skön, även om man ibland kan skratta lite åt killens uttal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Evil Nine, Dragon Ash, Teriyaki Boyz är la dom ända grupperna jag har hört. edit: aah, shit. The 5, 6, 7, 8's har man ju hört också ^^ Redigerad 4 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag ska ge Asian Kung-Fu Generation en chans. De lät ju hyffsade på Last.fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Lyssnar på sånna låtar jag hört genom mitt animé-intresse. JRock eller vad det kallades för har rätt så sköna gitarr-solon. Asian Kung-Fu Generation är en av de band jag upptäckt genom FMA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 The Mad Capsule Markets, grymt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Denna är ganska bra. http://www.youtube.com/watch?v=p3Sjq5LkfGk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts