Jump to content

Problem med sista procenten!

Eternal
 Share

Recommended Posts

Var nog ett år sedan jag slutade spela SA, lyckades aldrig få 100% utan och slutade vid 99,47%.

Men har fått återfall och vill klara det...

Här det jag tror att jag har kvar att göra, men vet inte om jag redan klarat det.

Quarry - Hur vet man att man klarat det? Den röda ringen finns kvar men när jag klara en omgång stod det bara att jag fått nytt rekord. Har jag redan klarat det?

Har för mig att man får en del ställen som asset om man klarar det?

Las Venturas - Burger Shot - Är osäker på vilken Burger Shot plats det ligger på, men jag hittar ingen cykel på någon.

Sen är det dom sista street races uppdragen. Här får jag samma sak som på Quarry uppdragen, ingen bekräftelse på om jag klarat det eller ej. Bara tider =(

Vore trevligt om någon hade svaren.

Ja, jag har sökt...

Redigerad av Eternal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fört måste man ju fråga om du har fuskat något?

På Quarry måste man klara 7 uppdrag. Alla är olika så du märker att det är 7 stycken. Men efter du klarat alla 7 kan du köra om dom igen, så du kanske redan har klarat det. Är det så att du inte gjort det så åk till den röda blippen och klara alla 7.

Las Venturras Burger Shot. Antar att det är en Courier du inte har gjort. Åk till en Burger Shot i Redsands East, hoppa på Faggion, och klara ut det.

Street Races. I Los Santos gäller det bara att komma först i mål. I San Fierro märker du också ganska lätt om du klarat det. I Las venturras finns det två arenauppdrag, det ena ska man plocka påsig 25 poäng, plocka på dig det. Det andra ska man komma först i mål, kom först i mål.

Fråga igen om du får mer problem.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan iaf säga att det är en endaste grej du har kvar om man räknar lite. 100-99,47=0,53. Kolla det fetstilta på länken, där står det att det bara är en sak kvar.

Med race så krävs en förstaplats, det är allt man behöver veta. Om det är tidsrace krävs ingen speciell tid vad jag vet, 99 minuter är också en tid.

Skolorna (de har du inte sagt nåt om, jag vet) kräver inte guld på allt för 100%, bara brons tydligen.

Bästa tipset hittills kanske är LV-grejen där du måste göra två stycken i arenan istf en. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla för hjälpen!

Allt enligt 100% listan har jag klarat av, det jag är osäker på är dock:

Flygtävlingarna i Las Venturas, dom man flyger igenom ringar och Las Venturas - Burger Shot (har inte kollat upp det än eftersom jag inte hittar stället).

Har fått assets på Quarry så den har jag klarat, även på Las Venturas - Burger Shot.

Tror inte jag använt fusk och sedan sparat. Kan hända att jag använt ammo och liv/pengar fusk, inte säker (kan ju kolla det på statsen nästa gång jag spelar).

Henkibojj. Tackar, känns lite befriande att det bara är en sak kvar och bara två saker att kolla upp.

Redigerad av Eternal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla för hjälpen!

Allt enligt 100% listan har jag klarat av, det jag är osäker på är dock:

Flygtävlingarna i Las Venturas, dom man flyger igenom ringar och Las Venturas - Burger Shot (har inte kollat upp det än eftersom jag inte hittar stället).

Har fått assets på Quarry så den har jag klarat, även på Las Venturas - Burger Shot.

Tror inte jag använt fusk och sedan sparat. Kan hända att jag använt ammo och liv/pengar fusk, inte säker (kan ju kolla det på statsen nästa gång jag spelar).

Henkibojj. Tackar, känns lite befriande att det bara är en sak kvar och bara två saker att kolla upp.

Hursomhelst kan det inte vara värre än att skaffa 99.99% i Vice City. Jag hade ett endaste Unique Stunt Jump kvar, och i VC var det inte som i LCS eller VCS - att specialkameran kommer fram och vid landningen står det antingen "Unique Stunt Bonus!" eller "Unique Stunt Failed!". Den senare är så vansinnigt användbar, därför att om man redan hittat alla USJ i VC men inte visste vilka man tagit, då var det omöjligt att veta om man klarat det ens efter tredje omförsöket på varje enskilt hopp. Ibland krävs att man hoppar minst X meter, och det vet man ju inte om man landar perfekt och ändå inte får US-bonus. :)

För att hitta till stället i LV kan du följa denna bild jag googlade upp. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor