SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Eller så sköter du dig bara. Missköter du dig får du varning som alla andra. Men, du förstör min intervju redan nu. Läs min edit istället. Vill inte påstå att jag sköter mig bättre än någon annan. Redigerad 1 december, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Eller så sköter du dig bara. Missköter du dig får du varning som alla andra. And that's how the cookie crumbles. (Var det inte jag som sa åt folk att sluta spamma nyss? ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Tycker att det är bra att KalleMan tog tag i detta problem nu, skönt att någon aggerade. Är det bara jag eller är det bara KalleR och Stell som jobbar med forumet? Japp, det är i vilket fall bara de som syns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Så vad är det som är fel med honom då? Och vem är bättre? Så fan att det är Stell, även om han också gör ett jäkla bra jobb. Jag tål inte hans attityd bara, men eftersom det verkar vara rätt omöjligt att ändra på den så håller jag mig till KalleR. Det jag menade är att KalleR är admin och inte mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Det jag menade är att KalleR är admin och inte mod. Men big deal. Du fattade ju vad jag menade trots att jag sa mod istf admin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Men big deal. Du fattade ju vad jag menade trots att jag sa mod istf admin. Men det låter så äckligt, förfärligt, hemskt, outtryckbart nedgraderande att bli kallad för mod när man är admin. Edit. Vad fan gjorde en punkt där? Redigerad 1 december, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Denna tråden har gjort sitt nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts