Jacker Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 T-ryder är ju som sagt homie med HOWHOW, och därför gör han som HOWHOW vill helt klart. Han är ju här på DH, vi kanske skulle ta och hälsa på honom lite.. Vi drar och tucktar honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad har egentligen hänt med gtasajtens medlemmar? Varför kan det inte vara som på den gammla goda tiden för? Då kunna alla hålla sams och inget "ADMIN ÄR NEKROFIL" tjafs. sååå kom igen nu alla, ta tag i varandras händer så sjunger vi, KUMBAYYAA MY LORD KUMBAYAAAAAAAAA Gamla goda tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi admins/moderators fick idag en halv sida med Rapporterings-pm från Ozman's trådar. Och det blir bara jobbigt för oss med så många pm. PM? Hade inte ni ett report-forum nyss? Vad är poängen med att ni ska få en massa PM när ni ändå har ett helt forum för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 PM? Hade inte ni ett report-forum nyss? Vad är poängen med att ni ska få en massa PM när ni ändå har ett helt forum för det? För att när Herr Hultenius uppdaterade forumet till 2.x för flera månader sedan glömde han bort att fixa rapporeringsfunktionen igen, och jag vet inte vad det är för fel på honom som gör att han aldrig fixar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 För att när Herr Hultenius uppdaterade forumet till 2.x för flera månader sedan glömde han bort att fixa rapporeringsfunktionen igen, och jag vet inte vad det är för fel på honom som gör att han aldrig fixar det. Men har du inte sagt till då? Jag har lyckats nå honom på webmaster@gtasajten.com flera gånger, och ni admins lär ju ha varandras msn också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men har du inte sagt till då? Nej självklart inte, vi sitter och tycker synd om oss själva i adminforumet utan att försöka göra nåt åt saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Tycker hultan borde vara mera aktiv här på sajten. Är han inte det så borde KalleR bli root admin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Om nån ska bli Root är det verkligen KalleR. Så rackarns bäst är han, och aldrig verkar han kunna bli arg heller. Pyssen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Tycker hultan borde vara mera aktiv här på sajten. Är han inte det så borde KalleR bli root admin Om nån ska bli Root är det verkligen KalleR. Så rackarns bäst är han, och aldrig verkar han kunna bli arg heller. Pyssen! Men snälla sluta smöra. Han gillar er inte mer för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men snälla sluta smöra. Han gillar er inte mer för det. Och det är ju därför han är så bra och duktig!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad har egentligen hänt med gtasajtens medlemmar? Alla vill leka moderator och värka duktiga så dom någon gång kasnke blir moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Äh, okej, jag överdrev väl lite men fortfarande är han bäst av alla mods. Faktiskt. Och vad skule jag tjäna på att smöra? Jag blir ju lika bestraffad som alla andra om jag gör nåt. Spelar ju ingen roll om jag visat uppskattning innan, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi pratar väl inte om mods nu va? Håll er till trådens handling Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kul kille det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Äh, okej, jag överdrev väl lite men fortfarande är han bäst av alla mods. Det visar ju hur bra koll du har på honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kul kille det här. Jag eller kalleR eller någon annan snubbe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Det visar ju hur bra koll du har på honom. Så vad är det som är fel med honom då? Och vem är bättre? Så fan att det är Stell, även om han också gör ett jäkla bra jobb. Jag tål inte hans attityd bara, men eftersom det verkar vara rätt omöjligt att ändra på den så håller jag mig till KalleR. EDIT: Nog med spam nu, trådens mening försvann ju redan efter första inlägget. Då kunde den i princip låsas direkt. Redigerad 1 december, 2006 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Äh, okej, jag överdrev väl lite men fortfarande är han bäst av alla mods. Faktiskt. Och vad skule jag tjäna på att smöra? Jag blir ju lika bestraffad som alla andra om jag gör nåt. Spelar ju ingen roll om jag visat uppskattning innan, eller hur? Nepp, jag är immun - mer eller mindre. Mer står i intervjun som vice. har gjort med mig som kommer upp imorgon Tycker att det är bra att KalleMan tog tag i detta problem nu, skönt att någon aggerade. Är det bara jag eller är det bara KalleR och Stell som jobbar med forumet? Redigerad 1 december, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag eller kalleR eller någon annan snubbe? Någon annan snubbe. Jag höll mig faktiskt till tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nepp, jag är immun - mer eller mindre. Mer står i intervjun som vice. har gjort med mig som kommer upp imorgon Eller så sköter du dig bara. Missköter du dig får du varning som alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts