KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ozman och Orzman3 är självklart bannade. Men... T-Ryder är hybernatad 30 dagar framåt. Sniper och Deltanator är varnade, Maimstream är ett gränsfall pga att om jag varnar honom nu innebär det permban. Tänk på det så kanske ni låter bli att posta i liknande spamtrådar i fortsättningen. Sen är det jättebra att ni rapporterar inlägg. Tackar för det. Men alla behöver inte göra det. Står det tydligt i tråden att någon rapporterat så är det bra så. Vi admins/moderators fick idag en halv sida med Rapporterings-pm från Ozman's trådar. Och det blir bara jobbigt för oss med så många pm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Så det var T-Ryder som var Ozman, eller spammade han som fan i trådarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Så det var T-Ryder som var Ozman, eller spammade han som fan i trådarna? T-Ryder är hybernatad för detta inlägg: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=808362 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) COOLA SOM REPORTAR OCH SEDAN SKRYTER MED DET. STELLHELL SUGER FÖRÖVRIGT BAAAJS Så det var T-Ryder som var Ozman, eller spammade han som fan i trådarna? För det där tror jag. Oops, dumma Kaller Redigerad 1 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad har egentligen hänt med gtasajtens medlemmar? Varför kan det inte vara som på den gammla goda tiden för? Då kunna alla hålla sams och inget "ADMIN ÄR NEKROFIL" tjafs. sååå kom igen nu alla, ta tag i varandras händer så sjunger vi, KUMBAYYAA MY LORD KUMBAYAAAAAAAAA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad har egentligen hänt med gtasajtens medlemmar? Varför kan det inte vara som på den gammla goda tiden för? Då kunna alla hålla sams och inget "ADMIN ÄR NEKROFIL" tjafs. sååå kom igen nu alla, ta tag i varandras händer så sjunger vi, KUMBAYYAA MY LORD KUMBAYAAAAAAAAA Håller med till 110%... Varför krångla så mkt för? Admins gör sinn jobb, att sköta forumet! Varför får dom skit när dom gör det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Dessutom varför klaga på admins? Det kommer ju inte bli bättre om man klagar. Så därför vill jag bara säga en sak Creds till er alla admins som orkar med allt skitsnack om er, ni gör faktist ett förjävla bra jobb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Adminerna(?) på gtasajten gör ett j*vligt bra jobb. Synd bara att vissa kan vara något kränkande ibland(syftar på stell). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 T-ryder är ju som sagt homie med HOWHOW, och därför gör han som HOWHOW vill helt klart. Han är ju här på DH, vi kanske skulle ta och hälsa på honom lite.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kommer ni starta tråd varje gång en sån här sak händer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kommer ni starta tråd varje gång en sån här sak händer? Nej, det tror jag inte att dom kommer göra. Men anledningen var nog att denna Ozman (?) hade gjort 4-? trådar där det förekom spam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Fyfan vad skönt. Jag skrev ju en tråd angående just spam i soon- to-be-låsta trådar, men det verkar då rakt inte som många tog till sig det. Äntlingen delas ordentligt med varningar ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kommer ni starta tråd varje gång en sån här sak händer? Nej, antagligen inte, men kände att det behövdes för att folk ska fatta att vi menar allvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nej, antagligen inte, men kände att det behövdes för att folk ska fatta att vi menar allvar. Exakt, det är ju så det ska vara. Men sen ska det inte behöva vara värsta naziforumet med varningar för allt heller men Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men sen ska det inte behöva vara värsta naziforumet med varningar för allt heller men Jag tror nog alla här är ganska medvetna om att så kommer inte vara fallet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag tror nog alla här är ganska medvetna om att så kommer inte vara fallet. Nej men jag mena att man inte ska behöva vara superstrikta på allt för att folk ska förstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nej, antagligen inte, men kände att det behövdes för att folk ska fatta att vi menar allvar. Synd bara att det var i fel forum!! Hahaha! Jag märkte att den tråd där jag rapporterade (trasig länk) är helt borta? Inte låst eller i papperskorgen eller nånting? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Synd bara att det var i fel forum!! Hahaha! Hahaha? Jag bajsar på mig av glädje. Finns en anledning att jag valde att posta i detta forumet. Om plockar fram den smarta av dina tre hjärnceller så kanske du kan klura ut det aldeles själv. Om inte får du återkomma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hahaha? Jag bajsar på mig av glädje. Finns en anledning att jag valde att posta i detta forumet. Om plockar fram den smarta av dina tre hjärnceller så kanske du kan klura ut det aldeles själv. Om inte får du återkomma. Du behöver ju inte överdriva, jag begriper väl också att fler folk kollar denna del av forumet men iom att det var en admin som skapade så tänkte jag att de inte borde göra samma sak som "hur får man detta att fungera? Frågar där det finns folk, ingen svarar ju i moddingforumet"-folk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Du behöver ju inte överdriva, jag begriper väl också att fler folk kollar denna del av forumet men iom att det var en admin som skapade så tänkte jag att de inte borde göra samma sak som "hur får man detta att fungera? Frågar där det finns folk, ingen svarar ju i moddingforumet"-folk. Men syftet med den här tråden var ju att forumiterna skulle se den så snart som möjligt, och alltså fatta att ett sådant här beteende inte är acceptabelt. Den kommer glömmas och gömmas sen, så varför bry sig? Redigerad 1 december, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts