Bubba Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hej! Jag undrar om jag behöver något för att starta en warcraft 3 tft server?? När jag startar en på internet så kan ingen komma in.. vad är fel?? Och var kan jag ladda ner en grejj som kollar pingen å var de kommer ifrån? den ska även banna de som leftar. Hoppas någon kan hjälpa mig // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har du en router så måste du öppna vissa portar annars funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ja det har jag En netgear dg834g Vilka portar ska jag öppna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ja det har jag En netgear dg834g Vilka portar ska jag öppna?? Klick me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Tack jag kom på det nu har jag lagt till porten 6112 som det stog å jag följde anvisningarna Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men var hittar jag programmet som gör så man kan pinga å se var alla kommer ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Klick me again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts