Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ensam hemma och (om det räknas) Kalle Anka klockan 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ensam hemme, Die hard, tomten är fat till alla barnen. Eller Julbocken Julkalender på 5:an förra året... vet ej om den går att få tag på :'( Hahaha! (Jag borde gå och lägga mig. ) Julkalendern säger du.. "Nisserne på löve?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Det mesta har ju nämnts men Santa's Slay funkar väl också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hahaha! (Jag borde gå och lägga mig. ) Julkalendern säger du.. "Nisserne på löve?" Felstav...Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Felstav...Sorry Får man fråga vad "Felstav" är för ett ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Får man fråga vad "Felstav" är för ett ord? En förkortning av ordet "felstavning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ja,... vad handlar Fanny och Alexander om egentligen? Är inte det än barnfilm btw? Julfilm och julfilm..den utspelar sig under julen iaf, nej det är ingen barnfilm, det är Ingmar Bergman som gjort den, den vann typ 4 eller 5 Oscar och en massa Golden Globe. Den handlar om en familj som driver en teater, sen dör pappan och hans änka gifer sig med en annan kille som är sträng.....typ, svårt att förklara, har man inte sett den så bör man se den, ett stycke filmhistoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts