Jacker Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Om man lyssnar på låten Love Missile F1-11 av SIGUE SIGUE SPUTNIK så låter det som att på slutet av låten nån säger "SCARFACE" jag vet inte om det ska va så, men det är troligast att det är en så kallad "Easter Egg" !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Jag spelade lite idag, då hörde jag det.... Men jag tror inte att det är en Easter-Egg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Jag har aldrig hört det förut......men jag hörde det oxå idag .......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 ja fattat ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 ja fattat ej Du förstår Scarface är en film som Vice City var inspererat av och det finns en annan Easter Egg av den (Apartment 3c) så det verkar som det har gjort en på radion också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 vaddå!? på låten hashim al-nayyfish så hör man åckso ...scarface...scarface..scarfase...ovs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Låten heter inte hashim al-nayyfish utan låten heter al-nayyfish och artisten hashim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 MEN FÖRLÅT DÅ KONSTAPEL STOFFE FORUMETS POLIS ELLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 FÖRLÅT DÅ POLIS STOFFE ÄR DU FORUMETS POLIS ELLER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Och nu idag så lyssna jag på låten igen och då liten innan på låten så sa de......TERMINATOR....TERMINATOR..........??? så det måste va Easter Eggs!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts