R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Haha. Jag får en känsla av att du har något emot mig. Inte som person men jag har något emot IE7-fanboys som inte vet vad dom pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Inte som person men jag har något emot IE7-fanboys som inte vet vad dom pratar om. Ja. Nu är det ju inte precis första gången du tyckt precis tvärt emot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ja. Nu är det ju inte precis första gången du tyckt precis tvärt emot mig. ...jag hatar inte dig som person för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 ...jag hatar inte dig som person för det. ...jag sa inte hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Om du skaffar temat som ser ut som 1.5 och tar bort kryssknapparna på varje flik så är det ganska trevligt. Lite snabbare och inbyggt sessionsaver. Vad är sessionsaver för något? Och vart tar man bort kryssen på flikarna i FF2? Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Är du efter en minimal webläsare så är firefox2 det bättre alternativet. Det är din simpla webläsare med alla grund-inställningar och är väldigt moddar-vänlig, så du kan lätt anpassa utseendet till den stil som passar dig bäst. En bra funktion är alla nedladdningsbara s.k. "extensions" som lägger till fina funktioner till webläsaren. Jag har inte heller fått en pop-up sedan jag installerade Firefox. Är du däremot ute efter en webläsare som har "allt" så är Opera bättre. Den har t.o.m. inbyggt torrent-hantering, dvs du behöver inte ett separat program för att ladda ned torrents. Menyerna som finns på vänster sida (går själv att byta om man vill) fungerar utmärkt. Klicka längst ut till vänster och välj var du vill titta - bokmärken? nedladdningar? kanske anteckningar? Allt finns där. Båda är bra, så KalleRs råd är nog det bästa hittills - testa bägge och se vilken du tycker om. Jag personligen har båda installerade. Och alla andra som bara svarar "Firefox!" eller "opera!" - försök tala om varför också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Mozilla, no doubt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Och alla andra som bara svarar "Firefox!" eller "opera!" - försök tala om varför också. Okej, så nu är man tvungen att argumentera för varför man använder en viss webläsare? Det är väl snarare om man säger "firefox är bäst" som man ska förklara varför man säger så. Redigerad 2 december, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Det känns som om jag tar bort mozilla och införskaffar Opera. Det är som sagt inte personers personliga åsikter jag funderar över, utan vilket som är bäst. Redigerad 2 december, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Det är som sagt inte personers personliga åsikter jag funderar över, utan vilket som är bäst. Du är inte smart nog att förstå att dom två hänger ihop då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Okej, så nu är man tvungen att argumentera för varför man använder en viss webläsare? Det är väl snarare om man säger "firefox är bäst" som man ska förklara varför man säger så. Ja? Frågan är "vilken är bäst" och om man svarar "firefox!" så svarar man alltså; "firefox är bäst". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ja? Frågan är "vilken är bäst" och om man svarar "firefox!" så svarar man alltså; "firefox är bäst". Aja, det har du iof rätt i. Okej, jag tycker firefox är bäst för att jag trivs bäst med det. Helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Aja, det har du iof rätt i. Okej, jag tycker firefox är bäst för att jag trivs bäst med det. Helt enkelt. Så där kan man ju inte motivera ett val.. Varför trivs du bäst med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag kör Firefox, funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Så där kan man ju inte motivera ett val.. Varför trivs du bäst med det? Kan man ju visst det, i det här fallet. Okej, jag tycker firefox är snyggare och smidigare. Redigerad 3 december, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts