Nik. Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Firefox Vackert...Lätt...Smidigt...Många bra fördelar, om jag vore du skulle jag skaffa de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kör båda men opera är lite för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Opera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har aldrig använt opera så jag vet inte om den är bättre än FF! Men jag är mycket nöjd med FF. Speciellt nu när man har GTAsajten menyn som KalleR gjorde. Grymt användbar. Bästa som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har aldrig använt opera så jag vet inte om den är bättre än FF! Men jag är mycket nöjd med FF. Speciellt nu när man har GTAsajten menyn som KalleR gjorde. Grymt användbar. Bästa som finns. Kan du länka till GTASajten menyn, så jag kan kolla på den. Använder nämligen både Opera och Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Varsågog my friend! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=40380&st=0 Mycket användbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ops, blev ingen poll. Var liksom det som var tanken menmen. Jag är rätt säker på att du kan ta och editera din första post och klicka "manage this topic's poll", så kan du fixa det. För övrigt har jag ingen aning eftersom jag knappt provat någon av dem längre än en kvart. IE7 suger iallafall åsnelem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Fajrefocks få' lajf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har båda installerade och jag använder alltid Opera. Efter att ha sett hur snabbt Opera startar upp står jag inte ut med Firefoxs uppstart. Tycker också att Opera är snabbare och har bättre funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har båda installerade och jag använder alltid Opera. Efter att ha sett hur snabbt Opera startar upp står jag inte ut med Firefoxs uppstart. Tycker också att Opera är snabbare och har bättre funktioner. Precis samma här ;( Opera ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu tänker jag vara banbrytande och säga att du ska införskaffa IE7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Själv kör jag med Opera, och trivs väldans bra med det. Oh, sole mio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu tänker jag vara banbrytande och säga att du ska införskaffa IE7. Då tänker jag inte vara banbrytande. Vad är det som är så jävla bra med IE7? Alla "nya" funktioner har Firefox haft i sisådär 7 år. Men det ser ju gulligt ut, så du kanske gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Firefox 2 förresten.. värt att uppgradera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Firefox 2 förresten.. värt att uppgradera? Om du skaffar temat som ser ut som 1.5 och tar bort kryssknapparna på varje flik så är det ganska trevligt. Lite snabbare och inbyggt sessionsaver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Då tänker jag inte vara banbrytande. Vad är det som är så jävla bra med IE7? Alla "nya" funktioner har Firefox haft i sisådär 7 år. Men det ser ju gulligt ut, så du kanske gillar det. Haha. Jag får en känsla av att du har något emot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Haha. Jag får en känsla av att du har något emot mig. Haha. Jag får en känsla av att han har något emot Internet Explorer. Redigerad 1 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag kör Firefox, funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts