Cyper Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Har funderat på att avinstallera Mozilla och installera Opera. Varför jag gör så är för att det är lättare att göra det med Opera. För övrigt, vilket är bäst, Mozilla eller Opera? EDIT: Ops, blev ingen poll. Var liksom det som var tanken menmen. Redigerad 30 november, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Imo, är det Opera. Grymt bra! Så ta du opera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Mozilla IMO.. Har aldrig testat Opera tho.. :/ Men.. eldräv ska det vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 . ff2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Opera slår FF på nästan alla punkter IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 MOZILLA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag har aldrig testat Opera. Varför då? För jag är nöjd med FF2. Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 1. Firefox. 2. Datorhjälpstråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Testa båda och se vilken du fastnar för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Säger eldräv även om jag alrdig prövat Opera. Allt jag vet är att Mozilla är bäst. Kolla bara på den här filmen http://www.firefoxflicks.com/flick/index.p...542&c=false Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Firefox. Men jag har dock inte testat Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vafan säger ni att firefox är bättre då om ni aldrig har provat opera? Jag sitter med firefox för tillfället men opera är förbannat trevligt om det inte vore för dess dåliga cache. Eller "dåliga", antagligen jag som är dålig på att ställa in den. Kanske ska ge den ett till försök då den är jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Säger eldräv även om jag alrdig prövat Opera. Allt jag vet är att Mozilla är bäst. Kolla bara på den här filmen http://www.firefoxflicks.com/flick/index.p...542&c=false Tack för ett gott skratt Aldrig provat Opera, finns ingen anledning för mig att byta...är nöjd med firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Opera. Hade Eldräven förut sen installerade jag båda så provade jag båda webläsarna i perioder, och fastnade för opera. Och firefox tar omkring 50 mb i minnesanvändning och Opera ca 38 mb, och det gör att det löper på lite smidigare men inte så mycket så det märks direkt. Och sen blockerar opera fler olika pop-ups än firefox Och sen läste jag också på en sida vilket program som fungerar bäst. Firefox och opera är ungefär lika bra, men frågar du mig så säger jag opera. Redigerad 30 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Eftersom Firefox är i allmänhet en poplärare webbläsare, tycker jag att du ska använda den. Har inga erfarenheter av Opera, så jag kan inte jämföra på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Eftersom Firefox är i allmänhet en poplärare webbläsare, tycker jag att du ska använda den. Har inga erfarenheter av Opera, så jag kan inte jämföra på annat sätt. Eftersom att norton i allmänhet är populärare, tycker jag att man ska använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Firefox är så praktisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Firefox är så praktisk. Håller med. Provade Opera en gång. Tyckte inte om det så mkt. Det enda som var lite kul var att man kunde få texterna upplästa om man markerade dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Själv kör jag med Opera, och trivs väldans bra med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts